Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!
Jag är så duktig så jag kallar våra närmaste för älskling
Tex vi var på bröllop och jag vänder mig till vännen Jörgen och säger, älskling kan du hämta något att dricka till mig?fick svaret Japp och så slank han iväg och hämtade en cider, grejen var att jag och Jörgen reagerade inte men alla andra runt om kollade lite konstigt på oss
Vår närmaste vän skaffade sig en ny flickvän som fick kämpa för att lära sig att jag kunde säga älskling till hennes pojkvän utan att mena det så som hon tog det
Här om dagen satt jag och frågade en man om han visste vart man kunde hitta gamla traktor däck och fick frågan vad i hela fridens skulle jag ha ett så stort däck till, ja till en gunga till trädet på baksidan, oj det måste vara ett stort träd svarade mannen. efteråt så fattade jag, Fasiken, vart fick jag för mig att det var ett traktor däck jag behövde?? han måste tyckt jag var väldigt puckad!
Sedan har jag råkat göra en rejäl tabbe inom jobbet, lyckades läsa fel på med.listan läste öra och öga feloch jag kan säga så här, fel salva på fel ställe kan jag säga, fruktansvärt pinsamt! men det var bara ge sig till känna och det visade sig att sköterskan faktiskt hade skrivit lite galet, men ändå...huga stackarn