• Queenie70

Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!

Jag trodde att jag tog ansiktsvatten på en bomullstuss en tidig morgon och började köra runt i ansiktet, tyvärr hade jag tagit fel på ansitsvattnet och nagelnacksremovern. Det sved rätt bra och jag var röd och nariig i en vecka efter,

Sen har jag ett antal gånger försökt låsa upp grannens dörr, då jag tagit fel på en våning. Helt nykter dessutom.  

• Queenie70
    Hoppy skrev 2012-05-13 22:07:16 följande:
    Hade varit och handlar och lyckades lägga påsen med frysta räkor i köksskåpet och flingpaketet i frysen. Kunde sedan inte hitta räkorna på kvällen och letade och letade men tänkte att jag måste glömt dem i affären. Hittade dem vid frukosten dagen efter när jag skulle göra iordning en tallrik med flingor och räkorna låg i skåpet där flingorna brukar stå. Hjärnsläpp!

Så gjorde jag med ett paket köttfärs en het sommarvecka. När det började stinka lik i hela lägenheten så städade jag och städade och kunde inte begripa varför det stank. TIlls jag hittade paketet nån vecka senare. Paketet rörde sig, och kryllade av likmaskar. Det gick inte ens att se att det varit köttfärs i det.
Svar på tråden Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!