• Anonym

Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!

Anonym skrev 2012-05-15 17:32:57 följande:
    En kul grej jag gjorde var att jag gick in i en tråd som handlade om människor som hade blandat ihop saker och så trodde jag att det var en tråd om att hacka på andra och diskutera intimhygien! Hur dum kände jag mig då tror ni!

• Anonym

Idag tog jag glaset och hällde upp soppan vi skulle äta till middag i det, istället för tallriken.
    Det åstadkom viss munterhet runt bordet. :)  

• Anonym
    Anonym (eva) skrev 2012-05-15 23:29:32 följande:
    Snart vågar väl ingen skriva nåt alls om man riskerar att bli dumförklarad när man erkänner sina misstag...Tråden handlar väl just om mer eller mindre dumma saker man förväxlat.
    Du ser ingen skillnad på att råka ta salva i stället för tandkräm på tandborsten och på att spraya glitterspray i stället för parfym i underlivet? Hint: på tandborsten ska det vara tandkräm, i underlivet ska det inte vara parfym.
  • Anonym

Jag gjorde en pinsam grej när jag var fjortis.
    Sent en kväll gick jag och några tjejer till en stuga där några killar hängde.
    På trappan till stugan satt det en hund som vände sig mot oss tjejer när vi kom.
    "Åhh titta en sån liten!" utbrister jag.    
    Vet inte om jag ska skylla på dåligt mörkerseende eller vad, men en hund var det definitivt inte som satt på trappan.
    På trappen sitter en av skolans coolaste killar! Whoops!
    Killen vänder sig mot mig och frågar irriterat "Vaddå liten?"
    Jag: "Ehh...."

Tur att det var mörkt ute med tanke på min ansiktsfärg!

Så ja... jag har väl tagit fel på cool innekille och trott det var en liten hund.

• Anonym
    sär skriven skrev 2012-05-15 23:53:16 följande:
    Det är väl inte konstigt om man blir dumförklarad om man sprayar parfym i fittan. Det hör hemma där lika mycket som socker i bensintanken, och gör man det ÄR man inte så smart.
  • Anonym
    Anonym (eva) skrev 2012-05-16 18:32:55 följande:
    Min grundfråga är varför man tycker att man måste påpeka när man tycker nån är mindre smart....? Det är ju ganska mycket i en sån här tråd som är mindre smart.  Men du kanske känner dig smartare av att påpeka hur osmarta andra är?
    Det handlade om att ifrågasätta rimligheten i en historia för att avfärda den som den vandringssägen den är.
  • Anonym

Varför ifrågasattes då mitt inlägg som faktiskt hände just mig?? Jag blev dumförklarad...

Anonym skrev 2012-05-16 19:35:59 följande:
    Det handlade om att ifrågasätta rimligheten i en historia för att avfärda den som den vandringssägen den är.
  • Anonym
    Anonym (Men lägg ner nu) skrev 2012-05-16 21:42:41 följande:
    Ta diskussionen via gästboken eller privata meddelanden istället. Ni sabbar tråden!
    Svårt att göra när de som diskuterar är anonyma
  • Anonym

Sorterade kläder hemma i godan ro, hittade ett par trosor som jag sniffade för att se ifall de var smutsig, nån sekund senare står en polare bredvid och hade sett allt, hade inte sett han innan men fan vad han retade mig sen

• Anonym
    Essence skrev 2012-05-17 20:15:11 följande:
    Haha de här skrattade jag faktiskt högt åt. =D

Jadu det var kul..
Svar på tråden Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!