• Anonym

Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!

adaeze skrev 2012-05-12 09:27:50 följande:
    Vår bebis har just börjat med nutramigen och i början smaksätter man ju med vaniljsocker så de ska vänja sig vid smaken men för några dagar sen när min sambo gjort mjölk så tyckte jag den smakade mysko så jag frågade om han kanske tatt dotterns mjölk istället, han går in i köket och kollar och inser att han råkat ta bakpulver istället för vaniljsocker, tur att jag smakade!

VA?
  • Anonym
    Nape skrev 2012-05-12 17:32:21 följande:
    Min gravida väninna tog kattens p-piller istället för tabletter mot illamående.
    Glad Som kronan på verket blev katten gravid.

Jag försökte hålla mig för skratt, tröstade med att "tja, då har katten inte haft gravidillamående i alla fall, och du kommer inte att föda en kattunge". Väninnan tyckte inte det var lika roligt som jag.

Barnet föddes och mådde bra, så slutet gott allt gott.

Barnet födds? Vilket barn? Var väl katten som blev gravid och inte din vänninna...
  • Anonym

Höll en bit snorpapper i ena handen o en dusch handduk i den andra, tryckte ner hela handduken i toan och stängde locket o skulle precis spola när jag insåg misstaget Tungan ute

• Anonym

När jag råkade säga älskling till en dejt jag inte älskade, utan tvärtom insett att jag inte ville gå vidare med. Fast han blev glad...och ville förlova sig.... det tog ett tag att reda ut situationen...och det blev inte så kul - då. Nu kan jag skratta åt det.

• Anonym

jag hart gått på toa för att skita och sen torkat mej och tvättat händerna , gått ut satt mej i soffan och kommer då på att jag glömde skita ...

ställt massa saker i kylen som inte ska vara där bla schampo
    och en massa annt jag förträngt , men det jag gör mest är att springa och leta efter mina cigg medans jag har en i munnen  

• Anonym

Jag jobbade på frukostserveringen på ett tjusigt hotell i London när jag var ung, 
    Ett sånt där man serverade gästerna frukosten vid bordet.
    Och det här var en morgon när jag inte sovit en blund på natten, för jag hade varit ute hela natten och precis nätt och jämnt hunnit hem till hotellet innan skiftet började.

Jag skulle servera youghurt till en gäst i en djup tallrik, professionellt tog jag upp gästens beställning, gick ut i köket, greppade kaffebryggaren och hällde upp en full tallrik kaffe som jag gick ut med till gästen som såg rätt häpen ut när jag serverade henne det.
    Två sekunder senare insåg jag mitt misstag, med rodnande kinder bad jag om ursäkt, plockade upp tallriken och försvann som en oljad blixt ut till köket igen.

Pinsamt, pinsamt.      

• Anonym

Det var när jag kn*lade med min mans tvillingbror.
    De är lika som bär,förutom ett visst kännetecken.
    Iaf,de var på fyllan o brodern låg i vår säng o min man hade slocknat i soffan.
    Jag kom hem o vart lullig o de hade dryckigt på sitt håll. 
    Sexet,vad jag minns vart *mumma,men det är bara jag som minns(vad jag vet( vad som hände,då jag vaknade tidigt o upptäckte vad jag hade gjort. Gick snabbt o la mig i gästrummet.
    Det är 3 år sen o jag kommer då aldrig att berätta/erkänna mitt misstag.

• Anonym
    Winnertaco skrev 2012-05-12 21:01:41 följande:
    Jag har gjort samma sak, fast med PLÅNBOKEN. Snacka om flyt...

Åh så skönt att läsa att jag inte är ensam om det misstaget, men det var så lagom kul då.
    Som småbarnsförälder med ansträngd ekonomi, och så lägger man plånboken med 2000 spänn i, på biltaket.
    Då var jag rätt sur på mig själv.

Fick dock tillbaka plånboken med alla kort och grejer, men inga pengar.

Hur gick det för dig?       
  • Anonym

Har en arbetskamrat som skulle testa nya linser. Tyckte inte h*n såg så bra alls med dom, trodde det var fel lins i fel öga eller helt fel styrka m.m. så h*n skulle plocka ur dom för att lägga tillbaka i kopparna. Försökte dra med fingret så linsen skulle åka ner i ögonvrån så h*n kunde plocka ur den. Men inte kunde hon dra ner den inte, satt den fast? 

Nej det var inte någon lins där, h*n hade GLÖMT att sätta in linserna öht och därav suddiga seendet. Snacka om irriterade ögon när h*n försökt plocka ur en lins som inte finns  

• Anonym

Jag skulle ta lite av min kompis hårspray precis innan vi skulle iväg. Jag sprayade och sprayade men inte blev det bättre för det. Nej det började lukta väldigt och börade svida rejält i hårbotten. Då tittade jag på flaskan. Deordorant!!

Det värsta var att vi var TVUNGNA att åka direkt så jag fick gå med det i hela dagen.

Svar på tråden Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!