• Anonym

Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!

Insatt skrev 2012-05-12 12:28:43 följande:
    Detta är sant.
    Vad är man för dumskalle om man släpper sig inne bilen stället för ute på gatan? Nej, jag tror inte att det är sant.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-05-14 10:12:08 följande:
    Vad är man för dumskalle om man släpper sig inne bilen stället för ute på gatan? Nej, jag tror inte att det är sant.

Haha håller med. Varför ens släppa en brakare, gör en pysare med stil istället!
  • Anonym
    Anonym (haha!!) skrev 2012-05-14 10:36:54 följande:
    Jag körde ofta bil till skolan under gymnasietiden tsm med klasskompisar. Vi körde ju på våran musik på hösta volym.

EN dag skulle jag köra mamma någonstans och startade bilen. då vrålade det ur högtalarna: tuttar, tuttar, tuttar överallt... Kommer inte ihåg vad sången heter nu men det var kul. Vi flabbade järnet, hon tyckte nog vi var rätt skumma...  
    HAHAHA

(tror det är Hjalle och Heavy som sjunger den, men är inte säker)
  • Anonym
    TeamCaz skrev 2012-05-14 12:44:48 följande:
    Alltså allvarligt... Även om du/ni hört den förr så hände det faktiskt min kompis. Förmodligen är det väl ett vanligt misstag som många gör då. Vad vet jag? Men den är sann.. Det kan jag svära på både min mammas grav o min pappas grav (bägge är döda)
    Sen om ni vill fortsätta att tro att jag ljuger tycker jag bara är jobbigt av er..
    Jag trodde helt ärligt att denna tråden skulle vara för folk att skratta, men jag känner mig faktiskt illa till mods här nu... Jag gillar inte denna tråden längre.. Jag har följt den länge men inte "vågat" skriva eftersom många verkar hoppa på om "falska historier", men när jag väl skriver mitt första inlägg i denna tråden så är det ett antal folk som hoppat på..
    Jag känner mig riktigt ledsen nu.. Riktigt riktigt ledsen... Detta var minsann ingen rolig tråd alls..

Ha kul alla ni andra men jag drar.. Ångrar att jag ens skrev..
    Haha vanligt misstag? Att spruta glitter i muttan istället för deo?
    Och vem sprutar ens deo där nere. Haha. 
  • Anonym
    TeamCaz skrev 2012-05-14 13:02:59 följande:
    Det jag kan svära på är att hon berättade detta för mig... att det hände henne.. hon kom rusande hem till mig direkt efter o hade panik för hon skämdes som i tusan.. Hon är ingen tjej som ljuger (har känt henne sedan små barn) Så jag tror på henne.. Men vafaaaan. räcker det inte att endast EN person påpekar det då? Tydligen hade en person skrivit nästan samma två inlägg före mig.. Men helt ärligt, jag går inte igenom alla sidor o läser vad folk skrivit för att sedan "kopiera" ett annat inlägg.. Sen har jag faktiskt aldrig hört om det förut heller, vare sig innan eller efter hon sa det..
    Jag får ont i magen o blir ärligt gråt-färdig av er.. Ni är inga snälla människor..

Fick du se glittret också då efteråt?
  • Anonym

Det är inte helt omöjligt att en vandringssägen ändå inträffar på riktigt någon gång. Istället för att påpeka varenda en kan ni väl skratta och läsa vidare istället Solig

• Anonym
    TeamCaz skrev 2012-05-14 13:04:48 följande:
    ? Vad får dig att tro att jag vill se min kompis könsorgan?

nu får du ge dej, gå inte ot hela tide
  • Anonym
    TeamCaz skrev 2012-05-14 13:28:21 följande:
    Akta så inte folk tror du ljuger

Skillnad på hennes och på din historia.
  • Anonym
    ElectroDiva skrev 2012-05-14 13:32:14 följande:
    men sluta hacka på henne nu då ,det är ju ni som fortsätter gå OT, o sluta vara anonyma om ni ska hacka

Man får inte ifrågasätta att folk är anonyma. Inlägger kommer att tas bort.
    Alla är välkomna att diskutera, anonyma eller inte. 
  • Anonym
    TeamCaz skrev 2012-05-14 13:32:29 följande:
    Vad har jag NU gjort för fel???????????

du fortsätter jöh hela jäkla tiden, lägg ner
Svar på tråden Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!