Inlägg från: Anghammarad |Visa alla inlägg
  • Anghammarad

Har gjort LASERFETTSUGNING och delar med mig av bilder & erfarenheter!

Elie skrev 2012-05-16 10:01:20 följande:
     Som sagt så trodde läkaren att resultat skulle synas först efter 2 veckor eftersom det var så lite fett jag tog bort, att svullnaden liksom kompenserar för fettet som är borttaget. 
    Det slutliga resultatet kommer att dröja flera månader, upp till ett halvår. Men det kommer att se helt OK ut redan efter en månad. Det vet jag av egen erfarenhet.
  • Anghammarad

Jag fixade mina lovehandles efter förra sommaren. Jag är väldigt nöjd med resultatet. Min erfarenhet var att man under en ganska lång tid svullnade upp allteftersom dagen led. På morgonen var det snyggt som tusan men på kvällen hade man plötsligt lagt på sig igen. Det blir dock mindre och mindre med tiden och nu är det inte så längre.

• Anghammarad
    Elie skrev 2012-05-31 20:08:39 följande:
    Okej! Hur mycket tog du bort? Jag antar att det har mycket med mängen fett att göra, om man ser skillnad snabbt eller inte. Jag upplever att jag blivit större (3 veckor efter) nu än bara några dagar efter ingreppet. Oroar mig lite för slutresultatet, att det inte kommer gå ner mer i svullnad men försöker att slå bort det. Jag menar det finns ju ändå inget att göra nu än att vänta. Och med största sannolikhet KOMMER svullnaden att lägga sig... Han tog bort 1 dl på varje lår och 3,5 dl totalt på ryggen/lovehandles. Ska köra lite LPG i nästa vecka, 4 ggr. Gjorde du det också? Vad gav det isåfall?
    Jag tyckte också att jag var större efter ett par veckor än omedelbart  efter och det var nog också så. Men som sagt det förvinner. Jag tog bort 1,5 liter totalt, obegripligt att det var så mycket faktiskt men notera att jag är man. Har inte gjort LPG men det skadar säkert inte. Jag tyckte att det värsta med hela ingreppet var att man var tvungen att gå omkring med den där gördeln i fyra veckor. Otroligt irriterande. Trots det skulle jag inte tveka att göra om ingreppet.  Mina lovehandles har aldrig gått att träna bort. Tom. när jag hade en tvättbräda på magen så satt  de där.
Svar på tråden Har gjort LASERFETTSUGNING och delar med mig av bilder & erfarenheter!