Elie skrev 2012-05-31 20:08:39 följande:
Okej! Hur mycket tog du bort? Jag antar att det har mycket med mängen fett att göra, om man ser skillnad snabbt eller inte. Jag upplever att jag blivit större (3 veckor efter) nu än bara några dagar efter ingreppet. Oroar mig lite för slutresultatet, att det inte kommer gå ner mer i svullnad men försöker att slå bort det. Jag menar det finns ju ändå inget att göra nu än att vänta. Och med största sannolikhet KOMMER svullnaden att lägga sig... Han tog bort 1 dl på varje lår och 3,5 dl totalt på ryggen/lovehandles. Ska köra lite LPG i nästa vecka, 4 ggr. Gjorde du det också? Vad gav det isåfall?
Jag tyckte också att jag var större efter ett par veckor än omedelbart efter och det var nog också så. Men som sagt det förvinner. Jag tog bort 1,5 liter totalt, obegripligt att det var så mycket faktiskt men notera att jag är man. Har inte gjort LPG men det skadar säkert inte. Jag tyckte att det värsta med hela ingreppet var att man var tvungen att gå omkring med den där gördeln i fyra veckor. Otroligt irriterande. Trots det skulle jag inte tveka att göra om ingreppet. Mina lovehandles har aldrig gått att träna bort. Tom. när jag hade en tvättbräda på magen så satt de där.