• Deelicious

    Låt inte era barn vara nakna i sommar!

    www.flashback.org/t1506915

    Ni som envisas med att ha era barn nakna.... Vill ni fortfarande det efter att ha läst detta? Ni är så naiva och vet inte hur man skyddar sina barn.

  • Svar på tråden Låt inte era barn vara nakna i sommar!
  • Buscemi
    Queenie70 skrev 2012-05-12 21:59:49 följande:
    Fast de lär ju få stånd även om ungen har badbyxor på sig. Det enda du åstadkommer är egentligen att du låter dig och ditt barns liv, besludlas av andras tankar och du låter dig kontrolleras. Pedofilen kan lika gärna vara dagisfröken som hjälper ditt barn på toa, eller barnläkaren som undersöker ditt barn på bvc.
  • SweetSandy

    Seriöst???!!! Tänder man på ett barn är man fan en pedofil!! Skulle ALDRIG låta mina barn vara nakna på stranden eller på ett badhus o ta chansen att någon skulle titta på dom på fel sätt!! Bara tanken på det får mig att må riktigt dåligt! Och alla godtrogna föräldrar som låter sina barn vara nakna på foto o publicera det på nätet o de barn som är nakna vid badplatser. Snälla, tänk lite! Pedofiler kan finnas överallt, finns alla typer. Ja till och med de som "bara har tittat men inte rört ett barn....ÄN"! Detta ämnet får alltid hela mitt inre till o vridas om totalt och det gör så ont i mig vad utsatta barn fått/får utstå av såna äckliga svin!!

  • Border
    Queenie70 skrev 2012-05-12 21:59:49 följande:

    Fast de lär ju få stånd även om ungen har badbyxor på sig. Det enda du åstadkommer är egentligen att du låter dig och ditt barns liv, besludlas av andras tankar och du låter dig kontrolleras. Pedofilen kan lika gärna vara dagisfröken som hjälper ditt barn på toa, eller barnläkaren som undersöker ditt barn på bvc.
    Jag vet, det kan vara vem som helst. Jag är hysterisk när det gäller det här. Jag kan tom vara misstänksam mot min egen farsa, bara för att det vorde det värsta i världen om min son skulle råka ut för något sånt. Jag är paranoid alltså. Om någon tittar på min son i duschen på badet t.ex så tittar jag argt tillbaka. Jag är misstänksam mot alla, inklusive dagisfröknar och BVC - sköterskan. Men inte pga att de gör något konstigt, utan för att jag är onormalt rädd
  • Ellaria
    hallonfot skrev 2012-05-12 21:53:50 följande:
    Pedofili är ju en sexuell läggning. Är man inte bög bara för att man just nu kanske inte har sex med en person av samma kön?
    Nej, det är en parafili och en psykisk sjukdom.
    You know nothing, Jon Snow
  • La Lola
    SweetSandy skrev 2012-05-12 22:02:53 följande:
    Seriöst???!!! Tänder man på ett barn är man fan en pedofil!! Skulle ALDRIG låta mina barn vara nakna på stranden eller på ett badhus o ta chansen att någon skulle titta på dom på fel sätt!! Bara tanken på det får mig att må riktigt dåligt! Och alla godtrogna föräldrar som låter sina barn vara nakna på foto o publicera det på nätet o de barn som är nakna vid badplatser. Snälla, tänk lite! Pedofiler kan finnas överallt, finns alla typer. Ja till och med de som "bara har tittat men inte rört ett barn....ÄN"! Detta ämnet får alltid hela mitt inre till o vridas om totalt och det gör så ont i mig vad utsatta barn fått/får utstå av såna äckliga svin!!
    Vad ska man göra åt det som är allvarligt på riktigt då; övergreppen som sker i hemmet av män o kvinnor som känner barnen?
    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Buscemi
    SweetSandy skrev 2012-05-12 22:02:53 följande:
    Seriöst???!!! Tänder man på ett barn är man fan en pedofil!! Skulle ALDRIG låta mina barn vara nakna på stranden eller på ett badhus o ta chansen att någon skulle titta på dom på fel sätt!! Bara tanken på det får mig att må riktigt dåligt! Och alla godtrogna föräldrar som låter sina barn vara nakna på foto o publicera det på nätet o de barn som är nakna vid badplatser. Snälla, tänk lite! Pedofiler kan finnas överallt, finns alla typer. Ja till och med de som "bara har tittat men inte rört ett barn....ÄN"! Detta ämnet får alltid hela mitt inre till o vridas om totalt och det gör så ont i mig vad utsatta barn fått/får utstå av såna äckliga svin!!
    Så om din unge har badkläder på sig så finns det ingen risk?

     
  • Border
    Buscemi skrev 2012-05-12 22:01:23 följande:
    Om du nu är så rädd för pedofiler som ser ditt barn så borde du hålla dig borta från stranden eller bad öht. 
     

    Men jag vill att min son ska få bada utomhus, och inte begränsas pga att jag är en paranoid räddhare
  • Ellaria
    SweetSandy skrev 2012-05-12 22:02:53 följande:
    Seriöst???!!! Tänder man på ett barn är man fan en pedofil!! Skulle ALDRIG låta mina barn vara nakna på stranden eller på ett badhus o ta chansen att någon skulle titta på dom på fel sätt!! Bara tanken på det får mig att må riktigt dåligt! Och alla godtrogna föräldrar som låter sina barn vara nakna på foto o publicera det på nätet o de barn som är nakna vid badplatser. Snälla, tänk lite! Pedofiler kan finnas överallt, finns alla typer. Ja till och med de som "bara har tittat men inte rört ett barn....ÄN"! Detta ämnet får alltid hela mitt inre till o vridas om totalt och det gör så ont i mig vad utsatta barn fått/får utstå av såna äckliga svin!!
    Du har alltså låst in ditt barn i ett rum där hen aldrig får gå ut ifrån? Hur ska du annars undvika pedofiler? Som någon skrev ovan kan det lika gärna vara dagisfröken, barnläkaren eller morfar.
    You know nothing, Jon Snow
  • Lavish
    Queenie70 skrev 2012-05-12 21:59:49 följande:
    Fast de lär ju få stånd även om ungen har badbyxor på sig. Det enda du åstadkommer är egentligen att du låter dig och ditt barns liv, besludlas av andras tankar och du låter dig kontrolleras. Pedofilen kan lika gärna vara dagisfröken som hjälper ditt barn på toa, eller barnläkaren som undersöker ditt barn på bvc.
    Håller med dig precis, att anpassa sig efter eventuella pedofiler på det sättet är just att besudla stunden och i sista hand sitt barn med tankar på pedofiler och anpassning efter dem. När min lilla pojke leker oskuldsfull och lycklig och naken på stranden ska den stunden få vara precis så ren och fin som den är utan att dra in en massa pedofilskräck. JAG blir besudlad av att ens fundera på var en pedofil kanske tittar på honom och vad pedofilen i så fall tänker.
  • Buscemi
    hallonfot skrev 2012-05-12 22:03:33 följande:
    Jag vet, det kan vara vem som helst. Jag är hysterisk när det gäller det här. Jag kan tom vara misstänksam mot min egen farsa, bara för att det vorde det värsta i världen om min son skulle råka ut för något sånt. Jag är paranoid alltså. Om någon tittar på min son i duschen på badet t.ex så tittar jag argt tillbaka. Jag är misstänksam mot alla, inklusive dagisfröknar och BVC - sköterskan. Men inte pga att de gör något konstigt, utan för att jag är onormalt rädd
    Det borde du söka hjälp för. Mest för ditt barns skull. 
Svar på tråden Låt inte era barn vara nakna i sommar!