Inlägg från: Waersta |Visa alla inlägg
  • Waersta

Robotgräsklippare?!

Är det någon som äger en CayRoBot 1500?
    Den är ungefär hälften så dyr jämfört med de andra som finns på marknaden och jag blir misstänksam, brukar sällan köpa det billigaste alternativet men när det handlar om 10 eller 20tusen så finns det liksom inget val utan det är den för 10.000kr eller ingen alls.

www.eumoppenomc.se/CayRoBot-1500-Graesklipparrobot-Fri-f
    Här går det att läsa lite om den.

• Svar på tråden Robotgräsklippare?!
  • Waersta
    BuoBä skrev 2012-05-13 23:30:12 följande:
    Eftersom jag fastnade i att kolla upp robotgräsklippare kan jag tipsa om den här från Jula, som det finns positiva recensioner om på svenska forum: www.jula.se/robotgrasklippare-landroid-24-v-7... Oklart hur det ser ut på reservdelsfronten, men man kan hoppas att ett stort företag som Jula har tänkt på det.
    Shysst! Och skaffar man jula-kort så får man 10%rabatt, det är inte dåligt!
  • Waersta
    BuoBä skrev 2012-05-13 23:30:12 följande:
    Eftersom jag fastnade i att kolla upp robotgräsklippare kan jag tipsa om den här från Jula, som det finns positiva recensioner om på svenska forum: www.jula.se/robotgrasklippare-landroid-24-v-7... Oklart hur det ser ut på reservdelsfronten, men man kan hoppas att ett stort företag som Jula har tänkt på det.
    Tack för tipset! Jag köpte en. Nu ska den bara installeras.. :)
  • Waersta
    BuoBä skrev 2012-05-14 16:34:55 följande:

Raskt jobbat!

Jag får gå hem och titta på min lilla gräsfläck och ta en allvarlig funderare på om jag ska ha en jag med.

Höll på till 22.00 igår och installerade den, jisses vilket jobb! Hahaha! Tvingade ut hela familjen för att titta på den när jag startade den och före frukost idag så var jag ute och pillade på den..
    Måste fixa lite till med tråden och så, den är inte helt klockren än och något hål som måste fyllas igen, sen så..!

Sen har jag hunnit testa vad som händer när den kör på ett liggandes fotbollsmål.. testa inte det! Hahaha!
  • Waersta
    mikaelmansson skrev 2012-05-21 10:11:49 följande:
    Det låter som om du är väldigt nöjd? Hur stor gräsyta har du, och hur pass mycket sluttningar etc?
    Supernöjd!! Den är så himla bra! Vår tomt är ungefär 1000kvm och har inga sluttningar alls.
Svar på tråden Robotgräsklippare?!