Juni-barnen
Elvis mamma: Letade som en galning efter gillaknappen! ;)
Superhärligt kort!!
Elvis mamma: Letade som en galning efter gillaknappen! ;)
Superhärligt kort!!
Nu kan jag äntligen hoppa över hit :) förlossningen startade spontant och gick väldigt fort, hon kom i vidöppen kronbjudning så det var lite jobbigt när hon skulle ut. Fick hjälp av en sugklocka - och behövde inte sys öht! Olympia som hon ska heta, vägde 3450 g och var 51 cm :)
Lillan är nu fem dagar och äter mest hela tiden! Det går åt mycket energi, åt nyss fem ostmackor till kvällsmat! FEM!! I vanliga fall blir jag proppmätt efter två :)
Jag är 26 år och gift med Victor som är 28. Olympia är vårt tredje barn, storebror Alexander är fyra i oktober och storasyster Eleonora är tre i november. Vi bor i ett hus i ett litet litet samhälle prick mitt emellan Kalmar, Växjö och Karlskrona! Huset är stort men inte så bra planerat så för att familjen ska få plats måste vi bygga om:)
Pluttan! Olympia är född i Karlskrona :) jag har bott där, har många vänner kvar där och pappa har hus på sturkö så är där ofta, senast igår faktiskt :)
Zenoble: jag blödde i tre månader av min spiral sen gav jag upp och tog ut den!
Snuppis: här är också varannan dag, idag är en vaken ätar-dag och imorgon kommer hon sova mycket!
Maria84: känner igen det där med lite egentid ;) har inte heller lagt upp nån flberättelse men det kommer när jag sitter vid datorn :)
Sweetlife: vad härligt att det kändes bra! Hur gammal är sonen nu? Vi väntar nog ett tag till, men Olympia är ju bara 11 dagar ;) sydde inte denna gången så kanske vi vågar lite tidigare, förra gången väntade vi nästan ett halvår!