Inlägg från: Uddabus |Visa alla inlägg
  • Uddabus

Juni-barnen

Alltså man får ju ge kroppen en chans att återställa sig först... Ge den iaf 1-2 år med träning o bra mat...

Jag vet ju att min kropp går tillbaka någorlunda förutom mina bröst som är zebratuttar...

O ja kroppen släpper Inte på några resurser ännu... Men jag vet ju att jag går ner i vikt sen..

• Uddabus

Charlie brukar somna vid 19-20 tiden till 00 sen vaknar han vi 2-3 o 5-6 o nu sover han igen efter att ha varit vaken sen 7 tiden...

Igår var han vaken från 20.45- 22 o var superglad o snacka, skratta o spralla.. :) så han sov till 1-2 tiden sen till 5 o vaknade sju igen... :)

• Uddabus

Charlie sover i egen säng tills han vaknar vid 00 tiden sen ammar jag o vi somnar så bredvid varandra...

Men jag har köpt andningslarm så jag kan slappna av en del..
    Är för nojjig :)

Men han gruffar o låter en del men hade inte klarat av att lägga honom i eget rum för det..

Sorry Sweet life men jag förstår faktiskt inte att man gör det.. Alla gör som dem själva vill men både barn o föräldrar lär sig ljuden ni ger ifrån sig...

Lika väl att man lär sig leva med buller utanför som tåget osv

• Uddabus

Idag har Charlie skrattat högt hur mycket som helst... Han gjorde det för några veckor sedan oxå men idag har jan varit hur go o glad som helst...

I förrgår fick han d-droppar o sov då sämre o var sååå mycket gnälligare igår glömde jag dropparna o han var mycket gladare, lugnare sov bättre o likadant idag...

Har läst om en del som reagerar likadant ang d-droppar o som beställer det från Danmark osv...

Ska prata med BVC om det på
    Torsdag..

Svar på tråden Juni-barnen