Juni-barnen
Men hellre att dem leker osv än att dem bråkar, gapar, slåss osv så man sj blir ett skrikmonster...
Usch vad jag älskar mina barn men just nu är dem blä från o till...
Men hellre att dem leker osv än att dem bråkar, gapar, slåss osv så man sj blir ett skrikmonster...
Usch vad jag älskar mina barn men just nu är dem blä från o till...
Uddabus
Dem kan mycket väl vara mätta eller övertrötta o inte veta riktigt vad dem vill...
Dem som har gnälliga skrikiga barn som tror att det är mjölkproteinet osv har ni prövat att låta bli d-vitaminet ett par dagar ???
Min Charlie skrek otröstligt igår igen efter att jag prövat d-vitamin
Har läst att tom forskare har kommit fram till att d-vitamin kan orsaka oroliga små bebis magar
Fetvadd i bh... Duscha varmt o massera samtidigt. Amma massor, pumpa osv
Ja jag ska be om vattenbaserade droppar då för jag märker stor skillnad...
Charlie vägrar att ligga på magen men det kommer... Han står helst upp eller sitter... Man håller i han såklart men inte alls så att man stödjer huvudet på samma vis längre
Här vaknas det ca 2 ggr per natt o ibland fler... 00, 03,05-06 vaken en timme
Så jag har inte heller sovit en hel natt
Alltså Sweet life... Du kan ju inte trippa på tå för pappan till barnet... Han får väl se till att växa upp istället..
Hade inte han barn sedan innan?
Det är hand eget kött o blod som han stånkar åt...
Min sambo tar lilleman på kvällarna när jag rider tex... Måste få komma iväg lite sj o känna sig som 1 st människa o inte två :)
Även om det är super mysigt det oxå...
Caroline Uddgård
Hittade inte heller gruppen
Dancia jag hittar den inte... Kan du lägga till mig... Finns bara en Caroline uddgård
Inarosegarden. Masserar ni oxå?
Det gjorde vi flera gånger om dagen och tvättade med ljummet vatten med bomullstuss... Försvann av sig sj
Jag ammar så länge det funkar osv
Jag går in o läser faktiskt
Okej... :) Charlie är nu 3 månader i väger 9,7kg o är 71 cm lång... Ja han är stora grabben men var ju det redan när han föddes. Helammar fortfarande :)
Alltså jag tycker alla ni som tränar är sååå himla duktiga.. Jag bara känner att jag orkar verkligen inte just nu...
Försökte dra ner på portionerna men då tyckte Charlie att mjölken försvann så det fungerade ju inte...
Men men får väl stå ut ett tag till då... Intalar mig att det snart blir lättare när vi får in mer o fler rutiner på mat o sovtider...
Tycker att det är så orättvist när en del rasar i vikt av amningen