Inlägg från: Annelie81 |Visa alla inlägg
  • Annelie81

Juni-barnen

Hej hopp!

Alla dessa prickar känner jag igen...speciellt i hårbotten och pannan samt öronen. Blir extra röda vid värme och när jag ätit choklad!

Idag har Ludwig varit en glad prick och visat sina små leenden! Härligt!  

• Annelie81

Här är en med mindre spända bröst....från början behövde jag bara amma från ett bröst och han var nöjd ( fanns så mycket mjölk så att det sprutade) efter ett tag behövde jag amma från båda och nu åt han fyra omgångar för att bli nöjd! Jag behöver inte ha inlägg längre och brösten är inte alls lika stora :(
    Håller min mjölk på att sina???

• Annelie81
    Dancia - tack för ditt svar...Han verkar ju nöjd efter att ätit länge visserligen....får se vad han gått upp nästa gång vi besöker BVC! 

Kanske har missat men är det några som planerat ett träff i sthlms området? Vore kul...kanske efter semestertider när karlarna gått tillbaka till sina arbeten  
  • Annelie81

Jag har en kronan! Supernöjd! Men jag skulle vilja ha en smidig ihopfällbar i bilen typ en quinny zap extra, kronan är tung att släppa in och ur bilen!
    Sommarblommor - jag har testat pysventil på sonen! Funkar faktiskt! Man måste trycka in den rätt långt bara...tog ett tag innan jag fattade det!

• Annelie81

Hej hopp! Vi bor i en bostadsrätt i Sigtuna kommun, en trea som börjar bli alldeles för liten! Två katter, en man, en storebror på 7år och Ludwig 7veckor!

• Annelie81

Hej! Har precis varit på BVC! 7 veckor och en dag och killen väger 5390g och är 60,5 lång! Hans hormonprickar har dock blivit värre och hon tyckte att de borde ha mattats av nu...men icke...:( han ser faktiskt hemsk ut i ansiktet...stackarn...

• Annelie81

Ni med barn som har prickar...vill ni kolla min blogg där jag lagt upp en bild på lilleman..Prickarna har blivit värre, bara sen vi var på BVC idag...:( de är liksom flammor nu...

• Annelie81

Tack för era svar....är nog en kombo av det mesta, hormoner, värme och något jag äter...

• Annelie81

Tesssi - så där såg Ludwig ut för någon dag sen...nu är det värre! Prickarna har spritt sig ner till bröstet :(
    Köpte kortisonsalva och sebamed idag och skall testa...

Svar på tråden Juni-barnen