Hur luktar hasch?
Har en granne och från deras lägenhet kommer det konstig lukt. Inte som vanlig ciggarettrök utan ja, jag kan inte beskriva riktigt hur det luktar. Är det någon som vet hur hasch luktar?
Har en granne och från deras lägenhet kommer det konstig lukt. Inte som vanlig ciggarettrök utan ja, jag kan inte beskriva riktigt hur det luktar. Är det någon som vet hur hasch luktar?
Fast doften av hasch försvinner förstås väldigt fort också.
samaway-Va? Det gör det väl inte?
TS- Om du röker (alltså vanliga cigaretter) och tar en klunk coca cola efteråt. Den smaken du får i munnen luktar ungefär som hasch. Tycker jag iaf.
Tur att smaken e som baken för det du just beskrev luktar helvete tycker jag.
och samaway hasch lukt försviner inte fort.
Riktigt färsk Hasch luktar tallbarr.
Gräs(marijuana) Luktar helt annorlunda.
Men som sagt i många kulturer röks det örter i vattenpipa, så det behöver ju inte alls vara droger!!
Håller med Sveamoder.. Hasch luktar tallbarr. Som att nån varit ute i skogen hela dagen. Mitt ex rökte en hel del, å tyvärr har nog min nuvarande sambo fått höra ett par gånger att han luktar hasch.. Fast han röker inte det vet jag, han springer bara runt i skogen
Jo, rök en fet i ett rum och en cigg i ett annat så ser du att det är cigarett lukten som sitter kvar. Och nej, det är ingen uppmaning till någon att testa detta bokstavligen!
luktar som torkat ren Salvia som man binder ihop och gör rökelse av .. " säd enligt en rensamde ritual " som vi gör i bland ... luktar gott..:D
sed++ skulle det ju vara " TYPO "
det luktar som det smakar. ibland när man dricker coca cola och röker en vanlig cigarett på samma gång smakar det hasch. flummig förklaring men det är den bästa jag kan ge. sötaktig och tung doft annars
Jag tycker att det luktar skunk