Hur luktar hasch?
Har en granne och från deras lägenhet kommer det konstig lukt. Inte som vanlig ciggarettrök utan ja, jag kan inte beskriva riktigt hur det luktar. Är det någon som vet hur hasch luktar?
Har en granne och från deras lägenhet kommer det konstig lukt. Inte som vanlig ciggarettrök utan ja, jag kan inte beskriva riktigt hur det luktar. Är det någon som vet hur hasch luktar?
tycker dt luktar lite sött på nå vis
Hasch luktar sött..så svårt att föklara..men det luktar som cigarettrök fasst sött..har en i min trappuppgång som brajjar på varje fredag typ..så jävla arg..tur att det inte går in i våran lägenhet..och tur att vi ska flytta innan barnet kommer..
Kan det inte vara lite "stickande" liksom "intensiv" lukt...mot det söta?
Ett x föräldrar rökte...
ICT :
jo det kan det absolut..bra förklaring!
antagligen bara en vattenpipa..
Bor du i Stockholm? Gå till "plattan" och kolla... eller man ser dem ju inte... men det brukar lukta sött och konstigt på sina håll där. Jag har en kompis som jobbar ideellt där som nattvandrare.
Det kan vara marockansk vattenpipa med sötat tobak, det luktar sött och är helt lagligt.
Kan det vara marijuana kanske? Det luktar mer än hash. Det är samma sak egentligen fast marijuana är torrare och luktar mer. Enklare att röka men är dyrare. Kan mycket väl vara hash eller marijuana, det luktar sött.
Du kan kontakta polisen om du misstänker det starkt, att de röker. Då kan de komma till din lägenhet och känna efter. De ska kunna känna igen doften. Det krävs starka misstankar för att de ska kunna få gå in i deras lägenhet och göra en husrannsakan men det är ju alltid en start att de kommer och känner doften. Gör det om du är orolig och misstänker något olagligt.
Eller så grillar de mashmallows?