Gillar tjejer att hela tiden få komplimanger och beröm och presenter eller anses man vara en ''toffel'' då?
Jag brukar alltid ge komplimanger och beröm till min tjej och försöker att passa på henne så mycket som möjligt.
Varje dag säger jag till henne att hon ser bra ut, klär sig bra, håret ser fint ut osv.
När jag är ute med min tjej så brukar jag hålla upp dörren för henne, damerna först och hela den stilen, jag betalar alltid allting, kläder, när vi ätit osv.
När hon är sjuk eller mår dåligt på något sätt så brukar jag alltid säga saker som ''hoppas du mår bättre snart, hatar att se dig må dåligt älskling'' och sedan sånt här uttryck:
Jag brukar då även göra allting i huset och låta henne vila, kommer in med mat, allting hon behöver hela tiden så att hon inte ska behöva anstränga sig osv.
Gillar tjejer killar som hela tiden passar på er och berömmer er, betalar allting för er eller ser ni de som tofflar och liknande? Min tjej verkar gilla det men man vet ju aldrig med tjejer, de kan ogilla det men ändå säga att de gillar det.
Det är väldigt sällan vi bråkar och när vi väl gör det brukar jag alltid få dåligt samvete och köpa massa presenter, rosor och liknande till henne, ibland skriver jag en liten kärleksdikt för att visa att jag menar allvar.
Hon säger alltid ''åååh va gullig du är!'' eller ''ååååh va söt du är'' och liknande, så det verkar som att hon gillar allt jag gör för henne och säger och så, men vad tror ni tjejer, gillar ni sådant eller spelar ni bara och ser det som toffligt och så?