Varför bryr ni er inte om hur ni ser ut ??
Har vi inte hört den här trådstarten förr? Det börjar bli aningens tjatigt. Lägg ner.
Har vi inte hört den här trådstarten förr? Det börjar bli aningens tjatigt. Lägg ner.
Jag lever på en liten ort.Där får alla vara som dom är om dom vill. Jag vill inte gå runt och se ut som "Barbies" tvillingsyster. Det är inte jag bara. Jag är blek för att det är min hudton.Sån är jag född! Får jag lite sol på den på sommaren och den blir en nyans brunare så okej thats it. Jag klipper och färgar hårt ibland. Men vissa gånger kanske jag varken har tid eller råd.Då får det vara. Då får man göra det bästa av situationen antar jag. Kasta upp det i en svans fungerar alltid. Jag går inte runt i mjukisbyxor men ibland i träningsbyxor i wct typ typ adidas byxor mm. Jag sminkar mig lite lätt nästan varje dag. För att jag vill. Men mer än så behöver jag inte. Men hur jag än väljer att se ut så ser jag ändå ut som jag. Känner mig som jag. Varför ska man behöva sola, träna livet ur sig, ha lösnaglar, stilettklackar mm när man bara kan vara som man själv känner och trivas väldigt bra med det?! Man behöver inte se ut som en lodis men inte heller som en barbie. Mitt i mellan är just lagom.
Jag vill ge ts en motftåga: Varför bryr DU dig om hur jag ser ut? Tänker att du är så osäker på dig själv och din mans kärlek att du hela tiden spanar efter folk så att ingen flirtar med honom...hur ska du annars, som har en så snygg man hinna upptäcka alla slashasar runt dig...titta på din fina man och dina fina barn i stället ....
TS, du har inga barn va?
Håller med ovanstående! Hade en utekväll med jobbet, hade jobbat 12 timmar och hade extremt trista kläder på mig, ändå gick jag massor av uppmärksamhet för att jag är en trevlig å social person!
håller med till viss del.. jag tycker inte man behöver sminka sig och sola solarium men tyvärr ser jag på stan familjer med trasiga, skitiga foppatofflor, mjukisbyxor som borde slängts 1995 och ovårdat yttre och dessa "lyxar" till det och äter på restaurang osv och då kan man fan inte låta bli att tänka hur fan de är funtade som går ut bland folk så där.
Tar sig tid och spenderar pengar på att käka en god köttbit på restaurang för 250-300kr men ser ut som en komocka..fattar det bara inte.
Varför jo därför.