• M C

Muslim; hur vet jag riktningen mot Mekka?

Men herregud, allah och budda, det vet väl alla att jorden är platt? Bönen färdas i en rak stråle som självklart riktas in mot mecka genom blotta önskningen på den som ber. Huvudsaken är att man tror att man har rätt riktning så kommer bönen flöda över den platta kartan direkt mot den svarta stenen. Om man är långt borta kommer blotta kraften av alla människor som cirkulerar dra in andras böner likt en vattenvirel gör med flytande bråte på vattenytan!

*fnyser*
    Higgs partikel my ass, den förflyttar berg.   

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Trekk skrev 2012-06-01 14:02:30 följande:
    Otukt är världens lön!

Din humor alltså. Om jag vore yngre och snyggare, kanske tom rik och berömd, då du. Hjärta
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Trekk skrev 2012-06-04 18:42:55 följande:
    Ladies and gentlemen, we have our winnerSkål
    Sista biten om bönevirveln är orefuterbar!

Man tackar man tackar, jag vill bara passa på att nämna några som betydd mycket för min forskning. Först har vi dr Sheldon Cooper som genom sin raka dialog och envisa sökande efter denna Higgspartiken fått mig på fallrepet, Sen har vi Dr Reid som med sin pussmun kan få vemsomhelst att bli religiös på gamla dar. Sist men inte minst, Trekk - hur hade jag kunnat göra det här utan dig?
  • M C
    J a d e d skrev 2012-06-05 00:39:34 följande:
    Så var det det här med kölappen dock.

Hörru, jag står faktiskt före dig i kön. Det är jag säker på. Kanske tom så tidigt som hens tredje inlägg eller så fick en kärleksförklaring från mig!
  • M C
    J a d e d skrev 2012-06-05 00:46:23 följande:
    Alright, alright dån´t have a cow. Jag backar med värdighet och beundrar på avstånd.
    Om det är okej med Trekk kanske man kan turas om? Jag är inte knusslig. Jag har ju fler jag ska gifta mig med här, mas ass tex, man kan aldrig få för många imaginära Hjärta, eller hur?
  • M C
    J a d e d skrev 2012-06-05 00:52:32 följande:
    Tolkar det där hjärtat väldigt fritt här
    Hmm tveksamt om jag vill dela på honom, visserligen är det ju ultimat för en man med fyra hustrur. Vi kan säkert work somethin´out här.  
    Den stora frågan blir ju då om han klarar av att tillfredställa oss båda. Drömmer
    *går lite för långt*   

Äh, du vet hur det är. Det som skrivs på FL stannar på FL.Drömmer Tantsnusket gör dessutom att det här känns totalt oskyldigt, jag är med mina nya kompisar på fest och en av dem blottar sig. Det känns tryggt.Har en känsla av att IRL-gubben kommer få en rolig ledig dag. *siar*
  • M C
    J a d e d skrev 2012-06-05 01:00:09 följande:
    Tar personligen all form av snusk på blodigt allvar.
    Nu ska jag dock paniksomna.  

Jag ser knappt vad jag skriver så jag följer ditt förslag jag med. Gnatt Hjärta
  • M C
    Trekk skrev 2012-06-05 23:07:26 följande:
    Aww  du är då ack så kärvänlig. Jeune et riche et nouveaux? Oh my om my Skäms

Je suis un "et" aujourd'hui.
  • M C
    Trekk skrev 2012-06-05 23:13:26 följande:
    Ladies ladies ladies, detta är varför vi behöver islam. Fyra frua + shias regler om att gifta sig/skilja sig efter behag då man vill bjuda nån på lite bank en afton.

Den stora frågan är om blott två damer räcker för att kunna ta emot ett stycke Trekk? Jag postulerar att det är ytterst tveksamt även på den bästa av dagar. 

Frågan är väl snarare och ett stycke Trekk har ork för en jaded och en MC samtidigt. Thats a conundrum indeed.

Bank kan vara trevligt under ordnade former, tackar som frågar!  
  • M C
    Trekk skrev 2012-06-06 13:33:00 följande:
    Enligt big Al så är jag god för fyra fruntimmer samtidigt.
    Inshallah!

Under mer eller mindre kontrollerade former så är det alldeles förträffligt.Drömmer

*frust*
    Big Al? *dör*

Förträffligt indeed.Tyst   
Svar på tråden Muslim; hur vet jag riktningen mot Mekka?