Inlägg från: Trekk |Visa alla inlägg
  • Trekk

Muslim; hur vet jag riktningen mot Mekka?

M C skrev 2012-06-05 00:38:38 följande:
    Din humor alltså. Om jag vore yngre och snyggare, kanske tom rik och berömd, då du. Hjärta
    Aww  du är då ack så kärvänlig. Jeune et riche et nouveaux? Oh my om my Skäms
  • Trekk
    M C skrev 2012-06-05 00:48:52 följande:
    Om det är okej med Trekk kanske man kan turas om? Jag är inte knusslig. Jag har ju fler jag ska gifta mig med här, mas ass tex, man kan aldrig få för många imaginära Hjärta, eller hur?
    J a d e d skrev 2012-06-05 00:52:32 följande:
    Tolkar det där hjärtat väldigt fritt här
    Hmm tveksamt om jag vill dela på honom, visserligen är det ju ultimat för en man med fyra hustrur. Vi kan säkert work somethin´out här.  
    Den stora frågan blir ju då om han klarar av att tillfredställa oss båda. Drömmer
    *går lite för långt*   
    Ladies ladies ladies, detta är varför vi behöver islam. Fyra frua + shias regler om att gifta sig/skilja sig efter behag då man vill bjuda nån på lite bank en afton.

Den stora frågan är om blott två damer räcker för att kunna ta emot ett stycke Trekk? Jag postulerar att det är ytterst tveksamt även på den bästa av dagar. 
  • Trekk
    J a d e d skrev 2012-06-05 23:15:57 följande:
    Vet inte hur jag känner inför tanken på att du erbjuder bank till höger och vänster.
    Jag ska uppsöka Stockholmsmoskén och ta reda på hur i helvete det ligger till egentligen.... Död 
    Låter som en bra ide, in the mean time, bend over och vänd dig mot Mecka ;)
  • Trekk
    J a d e d skrev 2012-06-06 12:25:02 följande:
    Mm jag böjer mig så gärna framåt och blir förd närmre gud FörvånadFoten i munnen
    Hahaha fan vilka fantastiska ärkehädare vi är ändå Skrattande
  • Trekk
    M C skrev 2012-06-06 13:01:18 följande:
    Frågan är väl snarare och ett stycke Trekk har ork för en jaded och en MC samtidigt. Thats a conundrum indeed.

Bank kan vara trevligt under ordnade former, tackar som frågar!  
    Enligt big Al så är jag god för fyra fruntimmer samtidigt.
    Inshallah!

Under mer eller mindre kontrollerade former så är det alldeles förträffligt.Drömmer
  • Trekk
    J a d e d skrev 2012-06-06 13:33:45 följande:
    Du menar att jag vann den här ronden? Bekänner du dig segrad? Behöver du tröstas? Kanske tagen i famnen och vaggad?

Så många frågor..  
    Ja, ge mig di och sjung
    ">minareternas vaggvisor
    för mig
    Allah må inte vara mycket att hänga i julaträt, men denne mans röst är akbar som fan. Han låter lite som ett tsunami alarm precis i början.
    J a d e d skrev 2012-06-06 14:24:54 följande:
    Tämligen övertygad att The Trekker kan hantera oregerligt kvinnfolk, dock vet vi ännu inte om han pallar hur mycket kjoltyg som helst samtidigt och jag är osäker på om jag fixar att dela på just denna.
    Jag har dock paxat framsidan på honom...

Samtidigt kan ni nog hålla stånd (no pun intended) lite längre innan ni obönhörligen kuvas av min enmaannateokrati. Ni skal bliva mina första slavinnor, och i heliga sånger kommer ni att besjungas för evigt.
  • Trekk
    M C skrev 2012-06-06 13:53:00 följande:
    *frust*
    Big Al? *dör*

Förträffligt indeed.Tyst   
    Att vara akbar verkar ju vara viktigt så Big Al och Big Moe är det enda respektfulla man kan kalla dem som kafir.

• Trekk
    J a d e d skrev 2012-06-06 14:59:36 följande:
    Hahaha, oh my du måste sluta...
    Väldigt vackert, jadå. Man styvnar ju både här och där.
    Vet inte hur jag ska ta detta. Känner mig både kränkt, smutsig och uppfylld samtidigt. 
    Trekk är stooooor!{#emotions_dlg.djavulsk}
  • Trekk
    M C skrev 2012-06-06 15:01:19 följande:
    Tänk att alla smarta killar är så hellbend på att ta till piskan före moroten. Drömmer
    Är det inte just därför du tycker om mig?Drömmer
  • Trekk
    J a d e d skrev 2012-06-06 15:42:50 följande:
    Trekk Akhbar. *böjer sig framåt*
    Du är en god lärjunge ;)
    Anghammarad skrev 2012-06-06 15:51:31 följande:
    Jag tycker att det är tråkigt att ingen av de enda tre riktiga muslimerna som existerar i världen och som genom ett ofantligt stort sammanträffande alla tre skriver här på ett familjeforum i lilla Sverige, kan ge ett svar på de, faktiskt, ganska intressanta frågor som Trekk ställer angående riktningen i bönen.
    Ja jag är ledsen att ingen av de "sanna skottarna" vill upplysa oss om hur fysiken verkar på bönen.
Svar på tråden Muslim; hur vet jag riktningen mot Mekka?