Inlägg från: J a d e d |Visa alla inlägg
  • J  a  d  e  d

Muslim; hur vet jag riktningen mot Mekka?

Trekk skrev 2012-05-30 15:56:16 följande:
    Alltså bilderna du ger mig!SkrattandeDrömmer
    Jag är sååååå ledsen. Förvånad
    Jeddan
  • J  a  d  e  d
    oOHalalOo skrev 2012-06-01 12:02:14 följande:
    Ja tyvärr är den här tråden helt oläslig numera.
    Kom igen Halal, visst tror även du på att kvinnor behöver tuktas?
    Jeddan
  • J  a  d  e  d
    Trekk skrev 2012-06-01 14:02:30 följande:
    Otukt är världens lön!
    Så fruktansvärt du pratar, kan jag icke lyssna på ... Oskyldig
    Jeddan
  • J  a  d  e  d
    M C skrev 2012-06-05 00:38:38 följande:

Din humor alltså. Om jag vore yngre och snyggare, kanske tom rik och berömd, då du. Hjärta
    Så var det det här med kölappen dock.
    Jeddan
  • J  a  d  e  d
    M C skrev 2012-06-05 00:42:52 följande:

Hörru, jag står faktiskt före dig i kön. Det är jag säker på. Kanske tom så tidigt som hens tredje inlägg eller så fick en kärleksförklaring från mig!
    Alright, alright dån´t have a cow. Jag backar med värdighet och beundrar på avstånd.
    Jeddan
  • J  a  d  e  d
    M C skrev 2012-06-05 00:48:52 följande:
    Om det är okej med Trekk kanske man kan turas om? Jag är inte knusslig. Jag har ju fler jag ska gifta mig med här, mas ass tex, man kan aldrig få för många imaginära Hjärta, eller hur?
    Tolkar det där hjärtat väldigt fritt här
    Hmm tveksamt om jag vill dela på honom, visserligen är det ju ultimat för en man med fyra hustrur. Vi kan säkert work somethin´out här.  
    Den stora frågan blir ju då om han klarar av att tillfredställa oss båda. Drömmer
    *går lite för långt*   
    Jeddan
  • J  a  d  e  d
    M C skrev 2012-06-05 00:57:23 följande:

Äh, du vet hur det är. Det som skrivs på FL stannar på FL.Drömmer Tantsnusket gör dessutom att det här känns totalt oskyldigt, jag är med mina nya kompisar på fest och en av dem blottar sig. Det känns tryggt.Har en känsla av att IRL-gubben kommer få en rolig ledig dag. *siar*
    Tar personligen all form av snusk på blodigt allvar.
    Nu ska jag dock paniksomna.  
    Jeddan
  • J  a  d  e  d
    Trekk skrev 2012-06-05 23:13:26 följande:
    Ladies ladies ladies, detta är varför vi behöver islam. Fyra frua + shias regler om att gifta sig/skilja sig efter behag då man vill bjuda nån på lite bank en afton.

Den stora frågan är om blott två damer räcker för att kunna ta emot ett stycke Trekk? Jag postulerar att det är ytterst tveksamt även på den bästa av dagar. 
    Vet inte hur jag känner inför tanken på att du erbjuder bank till höger och vänster.
    Jag ska uppsöka Stockholmsmoskén och ta reda på hur i helvete det ligger till egentligen.... Död 
    Jeddan
  • J  a  d  e  d
    Trekk skrev 2012-06-06 09:01:51 följande:
    Låter som en bra ide, in the mean time, bend over och vänd dig mot Mecka ;)
    Mm jag böjer mig så gärna framåt och blir förd närmre gud FörvånadFoten i munnen
    Jeddan
  • J  a  d  e  d
    Trekk skrev 2012-06-06 13:26:18 följande:
    Hahaha fan vilka fantastiska ärkehädare vi är ändå Skrattande
    Du menar att jag vann den här ronden? Bekänner du dig segrad? Behöver du tröstas? Kanske tagen i famnen och vaggad?

Så många frågor..  
    Jeddan
  • J  a  d  e  d
    M C skrev 2012-06-06 13:01:18 följande:

Frågan är väl snarare och ett stycke Trekk har ork för en jaded och en MC samtidigt. 
    Tämligen övertygad att The Trekker kan hantera oregerligt kvinnfolk, dock vet vi ännu inte om han pallar hur mycket kjoltyg som helst samtidigt och jag är osäker på om jag fixar att dela på just denna.
    Jag har dock paxat framsidan på honom...

Jeddan
  • J  a  d  e  d
    Trekk skrev 2012-06-06 14:56:51 följande:
    Ja, ge mig di och sjung
    ">minareternas vaggvisor
    för mig
    Allah må inte vara mycket att hänga i julaträt, men denne mans röst är akbar som fan. Han låter lite som ett tsunami alarm precis i början.
    Hahaha, oh my du måste sluta...
    Väldigt vackert, jadå. Man styvnar ju både här och där.
    Trekk skrev 2012-06-06 14:56:51 följande:
     Samtidigt kan ni nog hålla stånd (no pun intended) lite längre innan ni obönhörligen kuvas av min enmaannateokrati. Ni skal bliva mina första slavinnor, och i heliga sånger kommer ni att besjungas för evigt.
    Vet inte hur jag ska ta detta. Känner mig både kränkt, smutsig och uppfylld samtidigt. 
    Jeddan
  • J  a  d  e  d
    Trekk skrev 2012-06-06 15:39:27 följande:
    Trekk är stooooor!{#emotions_dlg.djavulsk}
    Trekk Akhbar. *böjer sig framåt*
    Jeddan
  • J  a  d  e  d
    Trekk skrev 2012-06-06 16:06:32 följande:
    Du är en god lärjunge ;)

Ja jag är ledsen att ingen av de "sanna skottarna" vill upplysa oss om hur fysiken verkar på bönen.
    You know it Skäms

Tycker faktiskt att det här med dawah borde tas på större allvar än vad man uppvisar här på FL som muslim. Så många förlorade chanser.
    TS är skitsur på mig för att jag är oseriös i hennes tråd, men jag ser liksom inte henne sätta ribban. Jag ser ingenting från hennes håll.   
    Jeddan
Svar på tråden Muslim; hur vet jag riktningen mot Mekka?