• Vintertid

    Mammalediga i Umeå som vill ta en fika?

    Är just nu mammaledig med min sju månaders dotter och känner att det hade varit trevligt att lära känna lite fler i samma situation, kanske promenera eller fika tillsammans, eller hitta på något annat skoj? 

    Om det är någon som är intresserad så är det bara att höra av sig. :) 

  • Svar på tråden Mammalediga i Umeå som vill ta en fika?
  • Vintertid

    Oj, haha började tro att ingen skulle svara. Bor i centrum. :) Du?

  • Förväntanstid

    Jag bor på tunnelbacken och har en grabb på 4 mån. Skulle gärna gå på promenad eller kanske gå på öppen förskola tillsammans? Har inte testat det än och det är nog skojjigare att gå tillsammans med nån. 

  • Vintertid

    Det låter ju jätteskoj. Har varit på öf några gånger och det brukar vara trevligt, kul att träffa andra mammor/pappor och bebisar.. Jag är på vad som. Kanske kan träffas någonstans i centrum och gå på en promenad till att börja med? Vad sägs om redan imorgon? Tänker att det väl skulle vara fint väder då.. hört att det skulle bli sämre till veckan..

  • Förväntanstid

    Det är mors dag imorrn så jag tror min sambo kanske har nån plan eftersom han är ledig då. Måste ta tillfället i akt och bli bortskämd :) Om du kan till veckan så funkar alla dar utom tisdag för mig.

  • Vintertid

    Ja just det ja, beställde precis ett blombud till min kära mamma som bor mer norrut.. Det är sant. För min del går vilken dag som helst förutom måndag och onsdag. Ska vi sikta på torsdag? 

  • Förväntanstid

    Torsdag låter bra! Vi kanske ska bestämma plats och tid i gästboken sen? Vet inte hur den funkar här på fl men det kan ju inte va komplicerat. Nu ska jag sova.

  • Vintertid

    Tack för en trevlig promenad. Ha en trevlig helg på er. :)

  • Förväntanstid
    Vintertid skrev 2012-05-31 22:52:05 följande:
    Tack för en trevlig promenad. Ha en trevlig helg på er. :)
    Tack själv och ha en trevlig helg! 

    Vi får hitta på något igen senare om du har lust, kanske en picknick på tunnelbacken nån dag då det blivit lite varmare igen. 
  • Vintertid

    Absolut. Vi drar ju iväg till Luleå för sommaren, ngn gång i början av juni så det kan ju bli lite tajt att hinna ses innan, men vi kan ju höras vid så ser vi. :) 

  • Förväntanstid

    Aah just det, ni tar tidig semester. Det ser inte ut att bli fint väder närmsta dagarna heller. Med lite tur blir det lättare att tex ta en fika efter sommaren för vi ska testa med mjölkprodukter igen då.

  • Vintertid

    Jo, som det ser ut nu så åker vi i början av nästa vecka. Kommer väl tillbaka ngn gång i augusti/september så då kan vi ju höras igen och styra upp ngt. Ha en underbar sommar! :D

Svar på tråden Mammalediga i Umeå som vill ta en fika?