• Kulta17

Spotify bindningstid

Hur längs binder man upp sig för Spotify? Har försökt hitta det på deras hemsida men ikke!

• Svar på tråden Spotify bindningstid
  • Hoppas 2013

Man binds inte alls. Du väljer själv hur länge du vill ha det. Men kom ihåg att dem drar pengarna varje månad från ditt konto, så vill du avsluta det måste du göra det själv på deras hemsida.

• Hoppas 2013

Ja, man kan lita på det. Jag har själv Spotify så. :) Men om du köper Spotify nu en månad, så kommer det fortsätta dra 99kr varje månad, tills du stänger av det. :P

• Kulta17

Har du provat att avsluta det då? Ingen verkar veta exkat vad som gällermav de jag frågat! Alla bara har skaffat det!!

• katalysator

Avslutar man det så dras det inga mer pengar alls, och man har kvar det månaden ut som man har betalat för. Inga konstigheter.

• katalysator

Om du ändå är jätteorolig kan du ju gå till t.ex. pressbyrån och köpa ett spotify presentkort istället så behöver du inte ge dem några kortuppgifter.

• Kulta17

Jag har haft Spotify 48 timmar prov nu. Jag hade det på min Ipad. Om jag går in på inställningar så står det att jag har Spotify free nu, men det fungerar inte längre!

• katalysator

Vad är det som inte fungerar?

• piixelslyna

Jag har testat att avsluta Spotify via deras hemsida. De slutade dra pengar precis som det står. Inga konstigheter. 

• Kulta17

Ja om det står att jag har Spotyfi free borde jag väl unna använda det eller? Men inte! Det står bara att jag behöver premium för att kunna fortsätta lyssna!?

Svar på tråden Spotify bindningstid