Spotify bindningstid
Hur längs binder man upp sig för Spotify? Har försökt hitta det på deras hemsida men ikke!
Hur längs binder man upp sig för Spotify? Har försökt hitta det på deras hemsida men ikke!
Man binds inte alls. Du väljer själv hur länge du vill ha det. Men kom ihåg att dem drar pengarna varje månad från ditt konto, så vill du avsluta det måste du göra det själv på deras hemsida.
Var står detta? Kan man lita på det?
Ja, man kan lita på det. Jag har själv Spotify så. :) Men om du köper Spotify nu en månad, så kommer det fortsätta dra 99kr varje månad, tills du stänger av det. :P
Har du provat att avsluta det då? Ingen verkar veta exkat vad som gällermav de jag frågat! Alla bara har skaffat det!!
Avslutar man det så dras det inga mer pengar alls, och man har kvar det månaden ut som man har betalat för. Inga konstigheter.
Om du ändå är jätteorolig kan du ju gå till t.ex. pressbyrån och köpa ett spotify presentkort istället så behöver du inte ge dem några kortuppgifter.
Jag har haft Spotify 48 timmar prov nu. Jag hade det på min Ipad. Om jag går in på inställningar så står det att jag har Spotify free nu, men det fungerar inte längre!
Vad är det som inte fungerar?
Jag har testat att avsluta Spotify via deras hemsida. De slutade dra pengar precis som det står. Inga konstigheter.
Ja om det står att jag har Spotyfi free borde jag väl unna använda det eller? Men inte! Det står bara att jag behöver premium för att kunna fortsätta lyssna!?