Spotify bindningstid
Hur längs binder man upp sig för Spotify? Har försökt hitta det på deras hemsida men ikke!
Hur längs binder man upp sig för Spotify? Har försökt hitta det på deras hemsida men ikke!
Var står detta? Kan man lita på det?
Har du provat att avsluta det då? Ingen verkar veta exkat vad som gällermav de jag frågat! Alla bara har skaffat det!!
Jag har haft Spotify 48 timmar prov nu. Jag hade det på min Ipad. Om jag går in på inställningar så står det att jag har Spotify free nu, men det fungerar inte längre!
Ja om det står att jag har Spotyfi free borde jag väl unna använda det eller? Men inte! Det står bara att jag behöver premium för att kunna fortsätta lyssna!?
Jag har inte gjort något sedan provtiden gick ut!
Det står: Streaming is only available to Premium subscribers
När jag klickar på appen öppnar sig S som det gjorde innan. Efter det går det inte att vare sig lyssna på nya låtar eller på de spellistor jag gjorde under provtiden.
Kanske det som är problemet då! Det visst jag inte. Trodde det gixk etersom jag har appen!
Då vet jag varför, tack för era svar! Får nog fundera öv premium då eftersom att ha det på ipaden är det grymt smidigaste :)