• katalysator

Spotify bindningstid

Avslutar man det så dras det inga mer pengar alls, och man har kvar det månaden ut som man har betalat för. Inga konstigheter.

• katalysator

Om du ändå är jätteorolig kan du ju gå till t.ex. pressbyrån och köpa ett spotify presentkort istället så behöver du inte ge dem några kortuppgifter.

• katalysator

Vad är det som inte fungerar?

• katalysator
    Kulta17 skrev 2012-05-19 14:39:31 följande:
    Ja om det står att jag har Spotyfi free borde jag väl unna använda det eller? Men inte! Det står bara att jag behöver premium för att kunna fortsätta lyssna!?
    Ja, du ska kunna fortsätta använda det. Kan det vara så att du är inne i offline-läge, eller någon annan funktion som bara funkar med premium-konto?
  • katalysator

Okej, men kan du beskriva lite närmare vad det är som inte fungerar? Kan du inte starta programmet alls, eller vad händer när du försöker lyssna på en låt? 

• katalysator
    Kulta17 skrev 2012-05-19 14:44:15 följande:
    Det står: Streaming is only available to Premium subscribers
    Jag tror att jag kom på det... Att använda Spotify i mobilen är en betal-funktion, gratiskontona kan bara användas på dator. Jag gissar att den räknar din ipad som en mobilapplikation Glad
  • katalysator
    Kulta17 skrev 2012-05-19 15:32:52 följande:
    Då vet jag varför, tack för era svar! Får nog fundera öv premium då eftersom att ha det på ipaden är det grymt smidigaste :)
    Ja och du kan ju ha det både på ipaden, datorn, telefonen och eventuella andra manicker genom samma konto Glad Bara att tanka appen på flera ställen och logga in med samma användarnamn. Supersmidigt att ha samma spellistor på alla sina apparater, och den är dessutom jättebra på att synka lokala mp3-filer mellan dator och telefon om du skulle ha någon favoritmusik som inte finns på Spotify. 

Definitivt mina bäst spenderade 99 kr i månaden Glad
Svar på tråden Spotify bindningstid