Inlägg från: Anonym (??) |Visa alla inlägg
  • Anonym (??)

Köpa spermier?

Jag skulle vilja köpa spermier för att försöka bli gravid.

Vart kan man göra detta? Kan man göra det privat ?

• Svar på tråden Köpa spermier?
  • Anonym (??)

någon som vet?

• Anonym (??)

Någon som vet?

• Anonym (??)
    Anonym skrev 2012-05-21 05:50:20 följande:
    Jo det kan man väl visst.
    Är precis det man ofta gör vid en insemination i Danmark t ex... 
    Man kan köpa/beställa dem över nätet så finns de på plats på kliniken när man kommer dit och ska insemineras. 
    Men man kan inte beställa hem typ som postorder!
    Det överlever dem liksom inte.....  
    Annars blir det ju till å beställa av en man...
    Som vill dela med sig!   
    haha ja precis vad jag tänkte... vart kan man hitta dessa män?
  • Anonym (??)
    Anonym (undrar) skrev 2012-05-22 18:41:16 följande:
    Många gånger har jag undrat över det, varför bekostar man så mycket för inseminationer utomlands dyl? Det är väl bara till att ragga upp en snygg kille och ta med honom hem över natten, eller inleda en KK relation för att vara säker på att det blir han? ;)
    haha jo... men jag vetefan hur jag ska göra... =) kk ? då lurar man väl han?
  • Anonym (??)
    Anonym (heminsemination) skrev 2012-05-22 18:46:44 följande:
    registrera dig på www.donor.se

Jag är med där, och har hittat min/vår donator... i lördags gjorde vi vår första insemination så nu går jag och väntar på att tiden ska gå så jag får testa. Har molvärk i magen till å från så jag hoppas innerligt att det är tecken på något bra!

ja registrera mig där å betalde för en vecka men kan inte skriva till nån ändå :S
  • Anonym (??)
    Anonym (heminsemination) skrev 2012-05-22 20:01:13 följande:
    Nä, jag fattade inte detta jag heller. det va samma för mej. dock hade jag turen att det va en man som hörde av sig till mej och då kunde jag svara på det meddelandet. Sedan har vi pratat utanför sidan efter det.

Jag tycker den är lite svår, men finns ju inte så jättemånga alternativa sidor att välja på.

Skriv i din inforuta vad det är du söker och lite av din situation...så kanske någon/några börjar prata med dig. så gjorde jag iaf :)

Å nu hoppas jag så innerligt att det tar sig, men jag vet att vi ska göra fler försök om det inte funkar...så nångång ska det väl hoppa dit nån! :)         
    hej =) hur går det för dig e du gravid?=) Hur kändes de att göra heminsemination?

Det är två som har skrivit till mig, varav en jag finner intressant... men jag tvekar lite då jag är singel mamma å vet hur det är att ha ett barn =)
  • Anonym (??)
    Anonym (heminsemination) skrev 2012-05-28 10:18:49 följande:
    Hej hej... är idag 9 dagar sedan jag gjorde inseminationen. Mensen är beräknad att komma till lördag ungefär. Har inga gravtest hemma just nu men väntar på flera stycken som kommer med posten förhoppningsvis idag. MEn ja tänkte kanske vänta några dagar till eftersom det nog ändå inte skulle visa något då det är så tidigt än.

Men jag har mått som en potta skit , har molvärk i magen sedan kanske 4-5 dagar tillbaka , får stunder då jag mår småilla och det känns som mensvärk hela tiden. I fredags på kvällen så stack det  till i nedre delen av magen  (hoppas ju att det va ägget som fäste då) , å nu i 3 dagar så har jag haft sånna tröttsvackor så jag bara har stenslocknat mitt på dagen å det gör jag aldrig annars. Kan ju mycket väl vara värmen.   Sen känner jag sug efter Fanta å glass ( ja gillar egentligen inget av dom grejjerna ) .

Jag hoppas ju innerligt att det är något men färväntar mej att jag ska få mensen till helgen, eller att den blir försenad pga av oron å så...så jag är rätt neutral och vill inte tro att det e nåt. blir en glad överraskning då om det visar sig att det blitt nåt.

Det kändes rätt nervöst att göra insem, men gick bra. allt gick smidigt. å efteråt låg jag å knep med rumpan upp i vädret säkert över 45 minuter . å dessutom kissade jag inte på en 5-6 timmar. allt för å få dom att stanna. Märkte inte att det rann ut nåt nämnvärt. 

Jag ångrar inte för en sekund att jag gjorde detta och vi har redan planerat att göra om det om det inte tar sig....        
    oj vi får hålla tummarna.. hur gick det till med heminseminationen? hade ni sex eller hur gjorde du me spermierna?=)
Svar på tråden Köpa spermier?