• Anonym (??)

Köpa spermier?

Jag skulle vilja köpa spermier för att försöka bli gravid.

Vart kan man göra detta? Kan man göra det privat ?

• Svar på tråden Köpa spermier?
  • Anonym (undrar)
    Anonym (??) skrev 2012-05-22 18:43:06 följande:
    haha jo... men jag vetefan hur jag ska göra... =) kk ? då lurar man väl han?
    Äsch, du behöver inget säga. Tar han inte på mössan så är det ju bådas fel ;)
  • Anonym (heminsemination)

registrera dig på www.donor.se

Jag är med där, och har hittat min/vår donator... i lördags gjorde vi vår första insemination så nu går jag och väntar på att tiden ska gå så jag får testa. Har molvärk i magen till å från så jag hoppas innerligt att det är tecken på något bra!

• Selaine
    Anonym (undrar) skrev 2012-05-22 18:45:05 följande:
    Äsch, du behöver inget säga. Tar han inte på mössan så är det ju bådas fel ;)
    Fast tänk samvetet ändå, hon har ju gjort det medvetet och jag lovar att hon aldrig skulle glömma tanken på kondom, hon tänker bara att hon absolut inte ska ha den, för att kunna göra barn.
  • Anonym (??)
    Anonym (heminsemination) skrev 2012-05-22 18:46:44 följande:
    registrera dig på www.donor.se

Jag är med där, och har hittat min/vår donator... i lördags gjorde vi vår första insemination så nu går jag och väntar på att tiden ska gå så jag får testa. Har molvärk i magen till å från så jag hoppas innerligt att det är tecken på något bra!

ja registrera mig där å betalde för en vecka men kan inte skriva till nån ändå :S

Nä, jag fattade inte detta jag heller. det va samma för mej. dock hade jag turen att det va en man som hörde av sig till mej och då kunde jag svara på det meddelandet. Sedan har vi pratat utanför sidan efter det.

Jag tycker den är lite svår, men finns ju inte så jättemånga alternativa sidor att välja på.

Skriv i din inforuta vad det är du söker och lite av din situation...så kanske någon/några börjar prata med dig. så gjorde jag iaf :)

Å nu hoppas jag så innerligt att det tar sig, men jag vet att vi ska göra fler försök om det inte funkar...så nångång ska det väl hoppa dit nån! :)         

Hur går det TS? Har du fått någon kontakt?

• Anonym (??)
    Anonym (heminsemination) skrev 2012-05-22 20:01:13 följande:
    Nä, jag fattade inte detta jag heller. det va samma för mej. dock hade jag turen att det va en man som hörde av sig till mej och då kunde jag svara på det meddelandet. Sedan har vi pratat utanför sidan efter det.

Jag tycker den är lite svår, men finns ju inte så jättemånga alternativa sidor att välja på.

Skriv i din inforuta vad det är du söker och lite av din situation...så kanske någon/några börjar prata med dig. så gjorde jag iaf :)

Å nu hoppas jag så innerligt att det tar sig, men jag vet att vi ska göra fler försök om det inte funkar...så nångång ska det väl hoppa dit nån! :)         
    hej =) hur går det för dig e du gravid?=) Hur kändes de att göra heminsemination?

Det är två som har skrivit till mig, varav en jag finner intressant... men jag tvekar lite då jag är singel mamma å vet hur det är att ha ett barn =)
    Anonym (??) skrev 2012-05-27 23:10:32 följande:
    hej =) hur går det för dig e du gravid?=) Hur kändes de att göra heminsemination?

Det är två som har skrivit till mig, varav en jag finner intressant... men jag tvekar lite då jag är singel mamma å vet hur det är att ha ett barn =)
    Hej hej... är idag 9 dagar sedan jag gjorde inseminationen. Mensen är beräknad att komma till lördag ungefär. Har inga gravtest hemma just nu men väntar på flera stycken som kommer med posten förhoppningsvis idag. MEn ja tänkte kanske vänta några dagar till eftersom det nog ändå inte skulle visa något då det är så tidigt än.

Men jag har mått som en potta skit , har molvärk i magen sedan kanske 4-5 dagar tillbaka , får stunder då jag mår småilla och det känns som mensvärk hela tiden. I fredags på kvällen så stack det  till i nedre delen av magen  (hoppas ju att det va ägget som fäste då) , å nu i 3 dagar så har jag haft sånna tröttsvackor så jag bara har stenslocknat mitt på dagen å det gör jag aldrig annars. Kan ju mycket väl vara värmen.   Sen känner jag sug efter Fanta å glass ( ja gillar egentligen inget av dom grejjerna ) .

Jag hoppas ju innerligt att det är något men färväntar mej att jag ska få mensen till helgen, eller att den blir försenad pga av oron å så...så jag är rätt neutral och vill inte tro att det e nåt. blir en glad överraskning då om det visar sig att det blitt nåt.

Det kändes rätt nervöst att göra insem, men gick bra. allt gick smidigt. å efteråt låg jag å knep med rumpan upp i vädret säkert över 45 minuter . å dessutom kissade jag inte på en 5-6 timmar. allt för å få dom att stanna. Märkte inte att det rann ut nåt nämnvärt. 

Jag ångrar inte för en sekund att jag gjorde detta och vi har redan planerat att göra om det om det inte tar sig....        
  • Anonym (Hjärter Dam)

villhabarn.com  Kolla under forum. Finns män där som vill donera sperma / ha delat föräldraskap

Annars Danmark eller adoption
    Kolla oxå femmis.se

• Anonym (??)
    Anonym (heminsemination) skrev 2012-05-28 10:18:49 följande:
    Hej hej... är idag 9 dagar sedan jag gjorde inseminationen. Mensen är beräknad att komma till lördag ungefär. Har inga gravtest hemma just nu men väntar på flera stycken som kommer med posten förhoppningsvis idag. MEn ja tänkte kanske vänta några dagar till eftersom det nog ändå inte skulle visa något då det är så tidigt än.

Men jag har mått som en potta skit , har molvärk i magen sedan kanske 4-5 dagar tillbaka , får stunder då jag mår småilla och det känns som mensvärk hela tiden. I fredags på kvällen så stack det  till i nedre delen av magen  (hoppas ju att det va ägget som fäste då) , å nu i 3 dagar så har jag haft sånna tröttsvackor så jag bara har stenslocknat mitt på dagen å det gör jag aldrig annars. Kan ju mycket väl vara värmen.   Sen känner jag sug efter Fanta å glass ( ja gillar egentligen inget av dom grejjerna ) .

Jag hoppas ju innerligt att det är något men färväntar mej att jag ska få mensen till helgen, eller att den blir försenad pga av oron å så...så jag är rätt neutral och vill inte tro att det e nåt. blir en glad överraskning då om det visar sig att det blitt nåt.

Det kändes rätt nervöst att göra insem, men gick bra. allt gick smidigt. å efteråt låg jag å knep med rumpan upp i vädret säkert över 45 minuter . å dessutom kissade jag inte på en 5-6 timmar. allt för å få dom att stanna. Märkte inte att det rann ut nåt nämnvärt. 

Jag ångrar inte för en sekund att jag gjorde detta och vi har redan planerat att göra om det om det inte tar sig....        
    oj vi får hålla tummarna.. hur gick det till med heminseminationen? hade ni sex eller hur gjorde du me spermierna?=)
    Anonym (??) skrev 2012-05-30 01:15:26 följande:
    oj vi får hålla tummarna.. hur gick det till med heminseminationen? hade ni sex eller hur gjorde du me spermierna?=)

Hej. ja jag hoppas verkligen. Är på BIM -3 idag ( sen kan det ju skilja nån dag, så det kan mycket väl komma senare)  men än syns inget på testerna, gjorde ett nyss. Trist,men som sagt...jag vet ju att det är för tidigt att kolla nu.

Inseminationen gick till så att mannen gjorde sitt inne på toa å så lämnade han över till mej, sen fick jag föra in det själv med spruta å liten slang   , väldigt smidigt men det blir ju ändå en konstig känsla...det kan man ju inte komma ifrån. 
    Men tar det sig inte nu så gör jag gärna om det, det har vi redan planerat :)  
  • slasktratten
    Anonym skrev 2012-05-22 18:35:58 följande:
    Är nog inte många vettiga män som skulle ställa upp att donera sperma privat. Och för den delen vet du ju inte om personen har några ärftliga sjukdomar eller tillstånd då.
    Idiot!
    slasktratten skrev 2012-05-30 07:50:49 följande:
    Idiot!
    instämmer .... det finns bra män! Det gäller bara att hitta dom :)
  • Anonym
    Anonym (heminsemination) skrev 2012-05-30 07:46:27 följande:

, sen fick jag föra in det själv med spruta å liten slang   , väldigt smidigt men det blir ju ändå en konstig känsla...det kan man ju inte komma ifrån. 
    En fråga bara...: Hur tusan får du in den där sega tjocka sperman i en SLANG och spruta???
    Jag rekommenderar hellre ett pessar att lägga det i och sen föra upp den intill livmoderhalsen!  
    Anonym skrev 2012-05-30 09:07:27 följande:
    En fråga bara...: Hur tusan får du in den där sega tjocka sperman i en SLANG och spruta???
    Jag rekommenderar hellre ett pessar att lägga det i och sen föra upp den intill livmoderhalsen!  

men det gick jättebra faktiskt. drog in lite luft efteråt så då fick jag med allt. sen läta jag bli att dra ut slangen direkt efteråt. rann inte ut nåt som jag märkte iaf , la mej ju med rumpan upp i vädret länge å ja kissa inte på många många timmar heller.. - allt för å få dom små simmarna att stanna :)

har mått skit i en vecka typ... inte alls som jag brukar må innan mensen, dessutom är jag i vanliga fall kaffedrickare utan dess like men nu sedan kanske 3-4 dagar så klarar a knappt av en halv kopp...mår nästan illa av bara tanken på dte,smakar riktigt illa ....   

HUr har det gått?

• Anonym
    Anonym (heminsemination) skrev 2012-06-13 15:10:11 följande:
    HUr har det gått?

Hur gick det för dig? :)
Svar på tråden Köpa spermier?