• tjejen 85 nr 1

El-ciggareter med nikotin??? Hjälp???

Hejsan!
    Jag tänkte köpa El-cigg. Men vill ha med nikotin. Har hört att det ska finnas med nikotin. Men vart jag än kollar så är det bara utan nikotin :( Någon som vet någon hemsida där man kan köpa el-cigg med nikotin. Jättetacksam för svar tack på förhand! MVH

• Svar på tråden El-ciggareter med nikotin??? Hjälp???
  • tjejen 85 nr 1

Ja jag har hört det och även läst det. Men hittar dom ingenstans. Otroligt irreterande. Vill ju hellst ha med nikotin. Annars i värsta fall får man väl köpa tuggummin.

• tjejen 85 nr 1
    intetnyttpåplusfronten skrev 2012-05-21 16:37:46 följande:
    ooo jag vill ha utan nikotin, hittar bara med! har en med nikotin, Var hittar du utan?
    shop.oddwolf.se/product.php Oddwolf är ju utan nikotin. Läs på paktet på denna produkt.. Utan nikotin, tjära och kolmonoxid.. Så du röker ju redan utan nikotin? Hehe.. Eller är det någon annan av deras produkter som jag missat som innehåller nikotin. 
  • tjejen 85 nr 1

Fick veta nu att det är tydligen olagligt att ta in e cigg med nikotin till Sverige hehe jaja :(

• intetnyttpåplusfronten
    tjejen 85 nr 1 skrev 2012-05-21 20:50:06 följande:
    Fick veta nu att det är tydligen olagligt att ta in e cigg med nikotin till Sverige hehe jaja :(
    Öh nej det är inte olagligt.. Kolla länken jag skrev, mer överskådlig sida än den andra.
    Jag köpte min e-cigg från xsmoke tror jag det var. 
    Om du har något vettigt att säga så är du på fel forum.
  • intetnyttpåplusfronten
    tjejen 85 nr 1 skrev 2012-05-21 19:31:36 följande:
    shop.oddwolf.se/product.php?id_product=98 Oddwolf är ju utan nikotin. Läs på paktet på denna produkt.. Utan nikotin, tjära och kolmonoxid.. Så du röker ju redan utan nikotin? Hehe.. Eller är det någon annan av deras produkter som jag missat som innehåller nikotin. 
    Men utan tobak står det väl?! Men jaha, visste inte att det var utan nikotin :D Då ska jag nog köpa sån.
    Köpte från Xsmoke som sagt, http://www.xsmoke.se/
    Det är med nikotin :) 
    Om du har något vettigt att säga så är du på fel forum.
Svar på tråden El-ciggareter med nikotin??? Hjälp???