• tjejen 85 nr 1

El-ciggareter med nikotin??? Hjälp???

Hejsan!
    Jag tänkte köpa El-cigg. Men vill ha med nikotin. Har hört att det ska finnas med nikotin. Men vart jag än kollar så är det bara utan nikotin :( Någon som vet någon hemsida där man kan köpa el-cigg med nikotin. Jättetacksam för svar tack på förhand! MVH

• Svar på tråden El-ciggareter med nikotin??? Hjälp???
  • Calowiel

Så vitt jag vet så finns det bara med nikotinsmak. Jag köpte en i förhoppningen att jag skulle lyckas sluta med hjälp av den, men den var helt värdelös.... Som bäst var det som en dålig vattenpipa 

• intetnyttpåplusfronten
    Calowiel skrev 2012-05-21 23:33:01 följande:
    Så vitt jag vet så finns det bara med nikotinsmak. Jag köpte en i förhoppningen att jag skulle lyckas sluta med hjälp av den, men den var helt värdelös.... Som bäst var det som en dålig vattenpipa 
    Hur smakar nikotin menar du?
    Om du har något vettigt att säga så är du på fel forum.
  • Calowiel
    intetnyttpåplusfronten skrev 2012-05-21 23:36:10 följande:
    Hur smakar nikotin menar du?
    Alltså att det ska smaka som en vanlig cigg, sen finns det med mentolsmak. 

Fast jag kollade nu där jag köpte det och det hette ju då egentligen tobakssmak 
  • Pallas

Jag handlar här: http://www.lightyourfire.se/
    Det är en svensk butik med bra sortiment och otroligt bra service! Jag mailade dem när jag skulle börja och fick jättebra hjälp att sätta ihop ett startkit som passade mina önskemål.

Genom dem kan man köpa vätska, sk e-juice, från England (man gör det från deras site, men man betalar till shopen i England). Nikotinhaltig vätska får inte säljas i Sverige, men det är lagligt att importera för eget bruk. Det tar 3-5 dagar att få hem vätskan från England. 

• Sazee

Nikotin till elcigg räknas som ett läkemedel och då behövs de speciella tillstånd `= mycket dyrare. Men man kan alltid kolla med säljaren om dom har med nikotin ;) Fler som har de än vad man anar.

• södertälje

har för mig att det är förbjudet med nikotin i el-cigg i Sverige,har rökt vanlig el-cigg i 9 månader nu utan sug på vanliga cigg

• Pallas
    södertälje skrev 2012-09-25 19:40:09 följande:
    har för mig att det är förbjudet med nikotin i el-cigg i Sverige,har rökt vanlig el-cigg i 9 månader nu utan sug på vanliga cigg
    Det är tillåtet att importera nikotinhaltig vätska för eget bruk, men det är inte tillåtet att sälja.
  • Pallas
    Calowiel skrev 2012-05-21 23:40:09 följande:
    Alltså att det ska smaka som en vanlig cigg, sen finns det med mentolsmak. 

Fast jag kollade nu där jag köpte det och det hette ju då egentligen tobakssmak 
    Det finns otroligt många smaker. Själv gillar jag inte tobakssmakerna, jag kör hellre på godis och frukt-grejen. Min egenblandade Strawberry/Menthol Mist från EN-Juice är en favorit. Med nikotin, då.
  • GOAPPA

Hej på er

Jag brukar köpa e-olja med nikotin från www.nosmoke.se tar ca 7 dagar då dom skickar från utlandet till mig. Kan remommndera dem. Går dessutom att ringa till dem : ) Jag köper alltid med Menthol smak.

MVH

Anders   

• GOAPPA
    intetnyttpåplusfronten skrev 2012-05-21 16:37:46 följande:
    ooo jag vill ha utan nikotin, hittar bara med! har en med nikotin, Var hittar du utan?

Dessa har både med och utan nikotin : www.nosmoke.se

MVH

Anders   
Svar på tråden El-ciggareter med nikotin??? Hjälp???