• tjejen 85 nr 1

El-ciggareter med nikotin??? Hjälp???

Hejsan!
    Jag tänkte köpa El-cigg. Men vill ha med nikotin. Har hört att det ska finnas med nikotin. Men vart jag än kollar så är det bara utan nikotin :( Någon som vet någon hemsida där man kan köpa el-cigg med nikotin. Jättetacksam för svar tack på förhand! MVH

• Svar på tråden El-ciggareter med nikotin??? Hjälp???
  • Jebus

Jag köper V2 från v2cigs.co.uk De länkar direkt till smartcigs numera, vilka jag inte gillar lika mycket. Skitgod cherry och methol iaf. Stor skillnad från andra jag provat i just de smakerna. Sen kör jag med liquid nu, så jag får börja köpa från V2 i USA för att få mina smaker...

• Jebus

Och angående smaker, så finns ju ALLT. Gäller bara att googla lite.

• ocbgb

Jag har köpt via www.esmokes.se, där kan man köpa med nikotin. Jag har kollat närmare och man köper direkt via sajten och så skickas det från nåt annat land. Tog väl 4-5 dagar nåt, men bra pris och jättestort utbud..

• ett plus ett är lika med tre

Jag tror att man kan beställa vätska från www.elcigg.se/refill-v%C3%A4tska-f%C3%B6r-ecigarett-10ml-p-173.html står ingenting om nikotin men när man beställer så vet jag att man kan skriva i meddelandefältet vilken styrka på nikotin man vill ha.. Min kompis gör så  alla fall...

• Roger007

Hej! Det finns en cigarett som heter Xsmoke  du kan gå in på
    deras hemsida och beställa både med och utan nikotin

har provat på bägge med gott resultat TOPPEN!!!     

• sawyer

www.esmokes.se/se/startkits/

Jag beställde min härifrån, finns både med och utan nikotin. Med nikotin är en hundralapp dyrare. Man designar sitt eget startkit, med färg på elciggen, smak (ingår 3 st som motsvarar ca 60 pkt vanliga cigg).

Bra pris & snabb leverans :)

• Nathalie1973

Jag har testat flera olika e-ciggarett märken men det har varit så dålig kvalité men testade vaepe och där får jag en mycket bra känsla. vaepe.com

/Nathalie 

• Bellajliljaa
    tjejen 85 nr 1 skrev 2012-05-21 16:09:55 följande:
    Hejsan! Jag tänkte köpa El-cigg. Men vill ha med nikotin. Har hört att det ska finnas med nikotin. Men vart jag än kollar så är det bara utan nikotin :( Någon som vet någon hemsida där man kan köpa el-cigg med nikotin. Jättetacksam för svar tack på förhand! MVH

Du kan beställa på www.eciggbutik.se De har med nikotin och olika nikotin styrkor, 12mg, 18mg och 24mg (24mg i vissa sorter).
  • firebird

Förbjudet att sälja flytande nikotin i Sverige. Akta så inte hund eller barn får en nikotinanpull i munnen, då de kan dö av nikotinförgiftning vid 10mg..

Svar på tråden El-ciggareter med nikotin??? Hjälp???