Terry Evans
lishe:
Bra inlägg.
Tänkte ge mig in i diskussionen, men ärligt talat är det här inte ett ämne jag bryr mig jättemycket om för tillfället, eftersom jag diskusterat så mycket liknande ämnen de senaste månaderna. Precis som folk säger att de "vet" att Terry är äkta, kan jag säga att jag vet att han är fejk, och att jag aldrig skulle drömma om att stödja honom. Jag tycker att det är sorgligt att det tillåts att utnyttja folks sörjande på det viset som Terry gör, men samtidigt rör det sig om vuxna människor som väljer var de ska lägga sina pengar.
Däremot tycker jag nog att Sassersons inlägg var mer underhållande än skrämmande.
"Jag uppmanar i mitt mail till Familjelivs forumsadministration att de bör följa upp ärendet och gå till botten med det. Jag är själv mycket intresserad av att engagera Terry Evans i detta ärende. Jag känner advokater som i pro-bono syfte kan vara intresserade av att ta tag i denna typ av ärenden. "
Jag tycker att du _ska_ engagera Terry Evans _personligen_ i det här ärendet. Det skulle vara roligt att höra vad han hade att säga.