Terry Evans
Har någon av er varit på en seans med Terry Evans och vad tyckte ni i så fall? Jag har inte varit på någon seans än men jag funderar på att gå och lyssna på honom. Tycker han verkar så äkta, eller har jag fel?
Sköt om er!
Har någon av er varit på en seans med Terry Evans och vad tyckte ni i så fall? Jag har inte varit på någon seans än men jag funderar på att gå och lyssna på honom. Tycker han verkar så äkta, eller har jag fel?
Sköt om er!
Jag var och såg Terry för ett tag sen. Tycker han är kanon!! Var väldigt mycket känslor den kvällen, fick tårar i ögonen flera gånger under kvällen. Får jag chansen ska jag absolut se honom igen!
tack för svaret! Va roligt att höra, har som sagt inte sett honom än men nu tänker jag definitivt försöka få en plats på någon av hans storseanser.
Jag har tyvärr aldrig haft möjligheten att se honom, men några kollegor gick på en storseans. Han brukar ha återkommande seanser här i Örebro. Men tyvärr såg de inte så mycket, det var tydligen så fullproppat med folk så det var svårt att se honom. Det är tydligt att man skall vara ute i god tid för att få en bra plats så man får ut något av kvällen. Tycker han är väldigt bra när man har sett honom på tv, så jag hoppas att jag kommer få se honom någon gång.
Se även följande tråd om Terry Evans:
www.familjeliv.se/Forum-5-164/m6106444.html
tack för tipset! Lite svårt och bilda sig en uppfattning om Terry är bluff eller äkta när jag inte sett honom live än;) Helt klart vill jag se honom...om inte annat så får man ju lite underhållning iallafall.
Pippis mamma:
"tack för tipset!"
Så lite så.
"...om inte annat så får man ju lite underhållning iallafall."
Absolut, och läs gärna på innan om de tekniker som Terry och andra bluffmakare brukar använda för att få det att verka som om de kan tala med de döda.
www.physto.se/~vetfolk/Folkvett/20014cold.html
www.skepticreport.com/psychics/terryevans.htm
Calle555: Är du nu inne och sabbar ännu en tråd.
Kan du inte bara skapa en tråd för skeptiker, och hålla dig där.
Du tror inte vad kul för dig..
Men vi som vet och faktiskt tror på det, låt oss göra det..
Vissa saker som sagt kan du inte gissa dig till hur hårt du än försöker, och vissa händelser kan du inte gissa eller bluffa dig till..
Men skeptiker är ofta väldigt rädda människor, rädda för förändring. Men många skeptiker blir omvända när dom faktikst fattar att vissa människo öden inte går att gissa sig till..
Ja Ja vad säger man, att calle 555 alltid ska lägga sig i !!!!
Pippis mamma!
Jag har sett honom 2 gånger, han är helt suverän. Och så fruktansvärt trevlig!
Det blir alltid fullt hus när han är här i sundsvall, typ 400-500 personer kommer och tittar på honom.
Calle555:
Den här Hans Isaksson som skrivit artikeln om hur ett medium jobbar, har nog inte så mycket kunskap i området själv.
De som jag känner som vart på privatsittningar, seanser, djurtolkare säger alla samma sak.
Att när man kommer vill mediumet INTE veta någonting om ens liv.
Jag har haft två olika djurtolkare till tre av mina djur, det första de säger i telefon och när de kommer är att man inte ska säga nåt, det enda de vill veta är hur gammalt djuret är och vad den heter.
På punkt nummer 9 står det att en duktig spåman/kvinna låter kunden själv tala till 75%
Det säger JAG är rent båg!!