Terry Evans
Hmmm... var det Terry Evans som brukade vara på teve en del härom året, eftermiddagar på fyran eller så? (Suddigt minne)
Hmmm... var det Terry Evans som brukade vara på teve en del härom året, eftermiddagar på fyran eller så? (Suddigt minne)
Med så många lovord om Terry Evans här, undrar om det verkligen var honom jag fick på ett par avsnitt av för nåt halvår eller år sedan, för det var bland det MINST övertygande jag har halkat in på: först lite vaga linor utkastade för att se om någon i publiken nappade, och ibland när något namn inte funkade på den personen hoppades det raskt över till någon annan - "nämen JAG kände en som hette si-och-så!". Även en hel del beskrivningar av saker som inte stämde, inte stämde, inte stämde... men när det stämde lite grann på en senare del av historien så kom ett käckt "ah, det var DET jag menade när jag tidigare sa..."
Jag brukar bli "imponerad" ibland när jag ser grejer jag ändå inte tror på, men den där showen kändes ruskigt genomskådbar. Så det var väl INTE Terry Evans, om man ska lyssna på fansen här...
(Förresten, ni som är inne på det här: händer det någonsin att man får höra "Jonny hälsar från andra sidan att han vill att ni ska sluta prata skit om hans kusiner, och förresten, Benny, försök inte stöta på Jonnys syster igen..." Det jag har sett brukar mest resultera i "Jonny hälsar att han mår bra och älskar er alla, och glasögonen ligger bakom elementet".)