Inlägg från: jippie |Visa alla inlägg
  • jippie

Terry Evans

för mig låter det mer som åsikter kära sassaersson.
    tur att sverige är FÖR yttrandefriheten. eller vad säger du?

jag ser inget mer kriminellt i detta mer än att DU kära sassersson, hotar FAMILJELIV.
    vad ädelt av dig.

så när vi alla har fått yttra det vi känner - kan vi växa upp nu?

handuppräckning? nån?
    *räcker upp handen*

• jippie

pinsamt. pinsamt.
    sassersson: får jag bara fråga... har du tagit dig ett titt på hur de andra trådarna här inne ser ut och hur de inläggen yttrar sig?
    som ett exempel så kan du väl ta en titt på samtliga trådar som handlar om jehovas vittnen?
    eller humortrådar som gör sig roliga över och snackar skit om folk eller... ja jag kan fortsätta hur länge som helst.

för att bara ge dig ett litet litet exempel taget ur halmen så ska jag lägga in den här länken som fanns på en humortråd här på FL och som folk skrattade gott åt och tyckte den var hysteriskt rolig.
    www.snabbstart.com/flash/knatten-vs-darin.aspx
    Visst, det kanske inte är kul för personen i fråga som det hela handlar om. Men tror du att han egentligen bryr sig så där jättemycket?
    Det rinner nog av som vatten på en gås skulle jag gissa.

inte mycket att bry sig om. kära nån!

vi är inne på ett forum där alla säger det dom tycker och tänker. vad är problemet?
    det fungerar så här. ledsen att göra dig besviken men det är nog mer eller mindre så här på alla forum till och från.

om du har ont av att folk debatterar så kanske du skulle hålla dig borta? jag säger inte det för att vara tyken på något sätt men vissa är ju mer känsliga än andra. så är det ju bara.
    Det är jättesnällt och omtänksamt av dig att du bryr dig om Terry som tråden handlar om. Men... lägg inte ner för mycket energi på det. Det är ganska bortkastat...

jag känner inte dig som person, men ibland kanske man bör tänka efter lite grann innan man kommer med hotelser? Bara min åsikt iofs.

jaja.. i rest my case hur som helst.

Svar på tråden Terry Evans