Inlägg från: carina p |Visa alla inlägg
  • carina p

Terry Evans

Att han var helt suverän, så klart....

• carina p

Hemma hos Terry? I fyra timmar. Det var inte bara inspelning. Vi fikade också och pratade. Efteråt. När de var hemma hos mig åt vi först och sen var det inspelning. De stannade i 3 timmar hemma hos mig.

• carina p

Ja det stämde allting. Det gjordes inga omtagningar. Däremot så spelades mycket in som inte visas i TV, för då skulle programmet bli alldeles för långt.

Kram
    Carina

• carina p

Hej Calle!

Tack för fina meddelanden! Hälsa Rubygirl!

Carina

• carina p

Jag vill bara säga en sak: Att ställa upp i TV är verkligen inget man tjänar en hacka på, som Anne Sophie skriver. Jag fick inte en krona för att jag var med i Det okända. Och det skulle jag inte vilja heller. Att det sedan finns människor som INTE VILL gå ut med sina förmågor i TV, som Gossens mamma, det får du respektera.

Och sen vill jag säga något ang. Calle555. Han är verkligen inte så hemsk som många tror. Han har sin åsikt, precis som vi alla har, och har rätt till. Jag var en av de som INTE tyckte om Calle555 tidigare, men alla kan vi ändra åsikt, och det har jag verkligen gjort angående honom och hans fru, Rubygirl. De är faktiskt väldigt trevliga och medkännande människor. Att de sedan inte tror på det som jag tror på gör inte dem till sämre människor än oss andra.

Kram till alla som vill ha en eller behöver en.

Carina P

Svar på tråden Terry Evans