Inlägg från: Gossensmamma32 |Visa alla inlägg
  • Gossensmamma32

Terry Evans

Calle555: Är du nu inne och sabbar ännu en tråd.

Kan du inte bara skapa en tråd för skeptiker, och hålla dig där.

Du tror inte vad kul för dig..

Men vi som vet och faktiskt tror på det, låt oss göra det..

Vissa saker som sagt kan du inte gissa dig till hur hårt du än försöker, och vissa händelser kan du inte gissa eller bluffa dig till..

Men skeptiker är ofta väldigt rädda människor, rädda för förändring. Men många skeptiker blir omvända när dom faktikst fattar att vissa människo öden inte går att gissa sig till..

• Gossensmamma32

calle: Jag har inte fel, det vet jag med stor säkerhet..

Sorry för dig så är Terry ingen bluff, den som har träffat honom vet det, speciellt dom som har blivit hjälpta av honom.

• Gossensmamma32

Calle: För att man är läkare innebär det inte att han vet allt om medium väldigt svårt att tro han vet något alls om det.

Ja och Ray Hyman var då en bluff, Men som sagt det finns många klåpare inom alla yrken.

Så för att han var en kålpare, så är inte alla andra det. Men att tro på någon som har lurat folk vissar ju att du inte har något att komma med....

• Gossensmamma32

calle555: Parasiter är väl ändå folk som inte kan vara öppna för något så naturligt som att ha kontakt med andra sidan.

Bara för att du sover för det, ja just set alla kan se men vissa väljer att sova för deras innre kraft som nästan alla människor har, troligen fler av dina såkallade forskare, men dom vågar väl inte säga så mycket för att dom inte vill bli distikerade.

Och de flesta medium jag har snackat med tar oftast inte betalt av sörjande människor utan hjälper ofta till utan ett öre.

Heller tar dom inte upp någon information om personen och kan där med inte gissa sig till någonting.

Calle jag tycker din skeptisism börjar bli lite överdriven faktiskt, tror som dom flesta andra att du bara är ute efter att ställa till trubbel och osämja här under okult trådarna..

• Gossensmamma32

Calle: Som sagt så kan du inte gissa dig till saker som ingen annan vet om dig punkt slut..

• Gossensmamma32

Calle: du kude ju inte gissa dig fram till nadda där rök ju den teorin all världens väg..

• Gossensmamma32

Calle ja det gjorde den. Och du pratear ju mest runt dig själv nu mer tycker jag.......

• Gossensmamma32

Calle555: lägg ner. Det finns mycket som man kan exprimentera med, men en människas gåvor kan du inte leka med.

Och du vet nog inte ens vad medial är, så lägg ner.

• Gossensmamma32
    Jag kan inte göra det på kommando utan behöver en avslappnad atomsfär runt mig och det funkar låntifrån varje gång.

Men jag kan göra det. Man kan inte exprimentera med människors innre om man inte är beredd att ta koncekvenserna av det man gör vilket jag inte tror  ni är.
  • Gossensmamma32

Annesophie: Nej jag funderar inte på att maila några tv bolag. Och nej jag tänker inte ha riggade kameror i mitt hem heller.

Är ni skeptiker så är det erat problem. I dont give a damn about that right.

Ni får tro och tycka vad ni vill, men varför sabba trådar där folk byter tankar?

• Gossensmamma32

Calle555: Jag kan nog göra det mesta du inte tror på skulle jag tro. Är född med mina förmågor eller gåvan om man ska säga så i stället.

• Gossensmamma32

Annesophie: Jag är inte intresserad av att tjäna pengar på mina förmågor. De använder jag för att hjälpa vänner och bekanta inget annat.

Jag blir bara så jäkla irriterdae på folk som tror allt går att bevissa med simpla expriment, vilket  inte går att göra.

Jo möjligen om du distikerar hjärnan på en människa som har gåvan förstås. För det sägas att vi använder endel av hjärnan som annars inte används och det måste ju vara någon forskar som tagit reda på det så då bordde det ju finnas bevis nog.

Annsopie: Inget illa mot dig personligen alltså.

Ni andra låt mig vara tack.

Svar på tråden Terry Evans