Inlägg från: CHEVROLET |Visa alla inlägg
  • CHEVROLET

Terry Evans

Calle555 resonerar utan att veta någonting om sådana här saker tydligen.
    Om en människa som du aldrig har träffat tidigare tex Terry Evans eller någon annan med liknande
    förmågor kan direkt tala om en massa saker som är totalt specifikt för dig,med 100 % träffsäkerhet.
    Vad ska man kalla det?
    Trodde ingenting eller hade någonsomhelst erfarenhet av detta innan jag en dag tappade bort
    en nyckelknippa med flera viktiga nycklar på.
    Företaget var förtvivlade,det skulle kosta närmare 100 000kr att byta alla lås.
    Dessutom blev en vaktfirma tvungen att patrullera medans nycklarna var borta.
    Jag ringde då utan kostnad till ett lokat "medium" och frågade om detta.
    Jag berättade inte vad jag hette eller vem jag jobbade åt,han till och med visste varför jag ringde!!!
    Han började då beskriva en plats för mig ända in i detalj,och denna beskrivning stämmde till 100%
    med min arbetsplats.
    Han beskrev vars,hur nycklarna hade hamnat där(stöld) och även vem som skulle hitta dem.
    Han kunde till och med berätta hur denne nyckelknippa såg ut?
    Till och med exact när jag hade tappat dom!
    Arbetsplatsen var här Ca 1000m2 stor och beskrivningen vars nycklarna var så otroligt precis att detta
    inte går att bortförklara.
    Vi var fyra st som hade sökt i två arbetsdagar om jag mot förmodan bara skulle ha "tappat" dom.
    Han kunde berätta detaljer om lokalen som jag inte hade lagt märke till trots att jag jobbat där i mer än 10år?
    Allting som han berättade stämmde och det var "bara" att gå och hämta nycklarna!
    Vi var endast några stycken på huvudkontoret som visste om detta överhuvudtaget
    och det finns inga som helst tvivel om vem som hjälpte mig i detta fallet!
    Utan detaljerade beskrivningar skulle förmodligen ännu inte dessa nycklar hittats!
    Tro det om ni vill----jag har varit med om det--jag vet!

Svar på tråden Terry Evans