Terry Evans
Gossensmamma32:
"du kude ju inte gissa dig fram till nadda där rök ju den teorin all världens väg.."
Gjorde den verkligen det?
MansonDust: "Ser du vem som besöker mig?"
nostradamus555: "Jag vet inte vem han är men han ser ut som en rockstjärna eller något i den stilen."
MansonDust: "Mjaee.."
nostradamus555: "Det är så han visar sig för mig i alla fall. Han säger att du inte kunde gjort något för att förhindra hans bortgång."
MansonDust: "Han tog en överdos. Han trodde nog att han var en rockstjärna. Spelade mycket bas osv. Han var punkare."
Jag tycker att nostradamus555 lyckades ganska bra faktiskt, i alla fall om man jämför med vad professor Gary Schwartz (ni vet, han som tror på medium) räknar som en träff när han testar den från serien "Medium" väkända Allison DuBois:
'Schwartz first put Dubois through a direct, informal reading on himself. A beloved mentor of his had just died, but he told her nothing about that woman. Among other things, Dubois told Schwartz "the deceased was telling me that I must share the following - I don't walk alone," a seemingly innocuous piece of information, but critical to him. "My friend had been confined to a wheelchair in her last years - there is no way Allison could have known that," he said.'
"Varied readings on Arizona Psychic", Arizona Daily Star, January 17 2005
www.azstarnet.com/dailystar/relatedarticles/57187.php