löpardennis skrev 2012-06-01 22:36:41 följande:
Har tyvärr, märkligt nog, aldrig satt min fot på denna anledning. Planerade en tripp med en arbetskamrat får en tid sedan men det föll på att han hans fru insjuknade i mässlingen och det var snudd på omöjligt att övertala honom att man inte kan avstå en golfrunda bara så där. Killen har, föga överraskande, fått sparken och vår kontakt är så gott som upplöst. Förstår mig inte på sådana typer.
Skulle vara oerhört trevligt att få en kortfattad utvärdering av Ljunghusen. Kanske den matchade dina kvaliteter på ett utomordentligt vis, eller så är du möjligtvis en "universal player" som vi golfare uttrycker det?

Låter som en trist kille du beskriver där. Förstår din besvikelse över hans agerande.
Ljunghusen är en så pass utmärkt bana att jag inte ens kan sätta ord på dess perfektion. År 2005 utnämndes den till en av Sveriges bästa banor samt kom med på listan av Europas 1000 bästa golfbanor, 18 av 20 fick den av Peugeot Golf Guide (som jag hoppas du känner till) samt en del andra utmärkelser. De genuina golffantaster som inte ännu testat Ljunghusen får ta och packa klubborna och bege sig dit snarast för de har missat något enormt. Just nu är det min största rekommendation till dig som inte spelat på "the pitch of perfection" som banan kallas av mina utländska bekanta.
Tonårsmamman1 skrev 2012-06-01 22:44:48 följande:
Här är en golfare till!
Fan vad nice! Dela med dig av dina upplevelser, det är bara att sätta igång! Här är alla vänner.
Jan