• Nalle87

Vara på dagis när det är stängt?

som rubriken lyder, får man vara på dagis område när dom har stängt, som idag till exempel?

• Svar på tråden Vara på dagis när det är stängt?
  • Alexi

Vi är ofta på dagisgårdar och leker, det är toppen!

• Mercurialis

Vi går ofta upp till förskolans område på helgerna. Perfekt plats för barnen att cykla på.

Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Walk beside me and just be my friend.
  • Nalle87

ååh va bra, då ska vi ta oss en sväng dit. tack för svar.

• Jordgubbssmak

Jag har varit sugen ibland, för det finns ett dagis (som barnet inte går på) som har jättekul uteplats. Men jag har faktiskt inte vågat. Det känns liksom fel att gå in när det är inhägnat.
    Så jag följer tråden för att se om någon vet vad som gäller.

• Lussekatta

Är det stängt och inte finns skyltat "privat område" så kan ju ingen köra bort er.

vi brukar leka på dagisområdet ibland på sommaren. 

• viseversa

Ja klart man kan leka på dagisgården. Men Man får inte förstöra. Att vara 14 år och klottra ner hela gården är INTE att leka. Inte heller att vara hundägare och släppa sin hund att "leka" på gården eller låta den bita sönder gungor och andra leksaker för barnen. 

Har man barn som vill leka på gården tycker jag det är okej. Det är ju till för att lekas på och så länge man inte röjer och förstör eller kastar snus och fimpar är det okej tycker jag! 

• La Lola

Självklart säger jag.

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
Svar på tråden Vara på dagis när det är stängt?