• Anonym (Hon)

Jag HATAR missbrukare!

Jag verkligen avskyr och grovt hatar alla slags missbrukare. Dom är inget  värda i mina ögon. Ser ner på missbrukare. Det är falska och opålitliga människor. Dom är så svaga och det ända dom tänker på är sitt missbruk. 

Jag bryr mig inte om hur tufft dom har haft det och vad orsaken är till att dom börja missbruka. Jag tycker man ser dessa missbrukare överallt i varenda hörn. Dom är bara en stor belastning för samhället.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-27 22:58
    Många förbannade missbrukare har fått all hjälp dom kan få men ändå väljer dom att fortsätta med sitt missbruk. Det är ingen som tvingar dom att ta knark eller supa. Man har alltid val här i livet och väljer man att knarka/supa bort sitt liv så är man dum i huvudet. Skyll fan inte på omständigheter och tuff uppväxt. Jag själv har haft en tuff uppväxt men inte fan knarkar/super jag för det.
    Jag brukar inte gå och tänka på hur mkt jag hatar missbrukare men när jag ser en a lagare eller en påtänd pundare så känner jag bara hur vidriga o misslyckade dom är. Jag skulle aldrig skämma ut mig och prata med en sån människa. Och NEJ JAG ÄR INTE EN OPATISK MÄNNISKA. Jag har hjälpt många men det är såna som förtjänar det. Jag skulle aldrig hjälpa en missbrukare när jag veta tt det bara är onödigt.

• Svar på tråden Jag HATAR missbrukare!
  • Anonym (Kille)

Jag hatar inte missbrukare så länge de inte gör brott och tycker det är naturligt att supa eller knarka, jag kan förstå att det är svårt att ta sig ur ett missbruk, men de skall se upp till oss skötsamma individer som jobbar och sliter 8-17 för att de skall få sin försörjning. De skall ha ambitionen att sluta och inte ha en självförnekelse och de skall flytta byta umgänge om så krävs för att ta sig ur. och ni som missbrukar skall inte fresta nyktra alholister, kom ihåg att ni är sämre människor, det måste alltid vara så, människan måste alltid sträva efter att vara god och skötsam och tolerera sina sämre medmänniskor med dålig karaktär (gäller även rökare).

• eucalyptus
    Anonym (Hon) skrev 2012-05-27 02:46:46 följande:
    Jag verkligen avskyr och grovt hatar alla slags missbrukare. Dom är inget  värda i mina ögon. Ser ner på missbrukare. Det är falska och opålitliga människor. Dom är så svaga och det ända dom tänker på är sitt missbruk. 

Jag bryr mig inte om hur tufft dom har haft det och vad orsaken är till att dom börja missbruka. Jag tycker man ser dessa missbrukare överallt i varenda hörn. Dom är bara en stor belastning för samhället.

Är detta en tråd som bara är menad att provocera? Jag har svårt att tro att den är seriös. Om den är det, så är det ju riktigt tragiskt. Stackars dig.
  • AnnA1985

Har också svårt att tro att denna tråd är seriös...
    Hur fan kan man se ner på människor som behöver hjälp?
    Visst att de satt sig själv i skiten, men många behöver hjälp för att nå över ytan igen. Att man blir missbrukare beror väldigt ofta på andra omständigheter, och man tar till nåt för att fly från verkligheten.
    Skulle tråden vara seriös är du en egoistisk stackare, som antagligen ser sig själv som störst, bäst och vackrast.. Ingen annan människa är värd nånting. Att sparka på människor som redan ligger får dig att må bättre, för antagligen så har du problem själv med något!    

• Queenie70

..och jag hatar verkligen oempatiska människor. Umgås ungefär 1000 gånger hellre med en snäll missbrukade än med såna som dig. Om du och värsta crackpundaren höll på att drunkna och jag bara kunde rädda en av er, så skulle du vara en gonner...

• Anonym

Jag hoppas för din skull att du inte kommer bli drabbad av nån sjukdom eller tillstånd där du tvingas till droger, hatet du bär inom dig kommer då riktas mot dig själv och oddset är att du i slutändan kommer ingå i självmordstatistiken.

• Anonym (MiniMe)
    ruccoless skrev 2012-05-27 06:45:52 följande:
    WOW jag kör audiFlörti
    Shit vad coolt ! Jag åker buss ! Solig
  • Förväntanstid

Jag tycker detta är klockren hets mot folkgrupp? Får man säga att man hatar kristna, homosexuella, eller japaner också samt att de inte är något värda och bara till belastning?

• Anonym
    Förväntanstid skrev 2012-05-27 10:20:16 följande:
    Jag tycker detta är klockren hets mot folkgrupp? Får man säga att man hatar kristna, homosexuella, eller japaner också samt att de inte är något värda och bara till belastning?
    Det finns några grupperingar det är fritt fram att spotta på, "knarkare" är tyvärr en av dom.

• Anonym

hata e väl fel ts , det vore bättre ts skrev rädd för dom  ....men jag kan hålla med om när dom tar sina droger eller alkohol så blir de riktigt elaka hatiska människor mot andra. , men i övrigt e de helt vanliga ,snälla  människor som behöver hjälp..som mår dåligt.

Svar på tråden Jag HATAR missbrukare!