• Anonym (Ledsen)

Varför gör min kille såhär?

Hej jag skulle bli överlycklig om någon skulle kunna hjälpa mig lite här. Var riktigt ärliga emot mig med svaren jag tål sanningen. 

Jag har för drygt ett halvår sen träffat en kille som är underbar + perfekt på alla sätt förutom just det att han inte längre vill ha sex lika ofta som förut. Jag har haft killar förut både seriösa och oseriösa förhållanden. det längsta förhållandet hittills höll i 2 år och sexlivet där var alltid jätte bra. och jag och min nuvarande kille hade sex MINST 1 gång om dagen de två första månaderna och nu har vi det kanske en gång i veckan ibland inte ens det..
    hans ''ursäkter'' är att han antingen är trött efter jobbet (vilket jag i så fall tar hänsyn till.) eller så säger han att allt inte handlar om sex och att han inte vill just då. det är klart att det inte gör det men man undrar ju ändå. Jag är 18 år gammal och han är 21. så vi är ju inte gamlingar direkt och lusten borde finnas kvar. jag har aldrig någonsin varit med om någonting sånt här förut och jag har försökt prata om det men jag vet också att speciellt killar tycker det är jobbigt att prata om saker som det här.

Förresten så hände en sak som jag tyckte var skit konstig inatt när jag sov, vi hade varit ute sent kom hem runt 4 tiden på natten, vi var nyktra så det var ingen sjuk fyllegrej. men jag vaknade av att han låg o runkade verkade det som. jag frågade vafan han gjorde o då svarade han direkt ingenting o slutade och jag vet att han gjorde det för jag la mig nära honom då för att han inte skulle göra om det. och hans hjärta dunkade som det gör när man är anfådd / upphetsad och eftersom han svarade direkt och med typ panik i rösten så kan det ju bara vara så..han stönade även lite o det var det jag vaknade av. och när han vet att jag tycker det är jobbigt att vi så sällan har sex och att vi ändå är ett par, varför i helvette ligger han då o onanerar brevid mig ? snälla hjälp mig, är desperat.

antar att många kommer svara att han kanske inte är kär i mig längre eller tröttnat, men jag vet att så är inte fallet för han vill jämt vara med mig han kramas o pussas jämt vill alltid mysa säger alltid gulliga saker vi bråkar nästan aldrig vi har det skitbra och vi i stort sett bor med varandra han är jämt hemma hos mig. så FÖRUTOM det. vafan kan det vara? Gråter

• Svar på tråden Varför gör min kille såhär?
  • Anonym

Men vilket ego han är! Kan han han inte "ställa upp" på sex då när han vet hur viktigt det är för dig??

• Anonym
    Anonym skrev 2012-05-27 18:14:13 följande:
    Men vilket ego han är! Kan han han inte "ställa upp" på sex då när han vet hur viktigt det är för dig??
    Tillägg: Han verkar ju uppenbarligen ha sexlust, men han struntar i dig och dina behov.
  • Anonym (Ledsen)
    Anonym skrev 2012-05-27 18:14:47 följande:
    Tillägg: Han verkar ju uppenbarligen ha sexlust, men han struntar i dig och dina behov.
    men varför tror du han gör det? ibland tar han ju insiativet och har det men vem fan väljer o runka när man kan ha sex med sin flickvän som ligger naken brevid?
  • Anonym
    Anonym (Ledsen) skrev 2012-05-27 18:20:08 följande:
    men varför tror du han gör det? ibland tar han ju insiativet och har det men vem fan väljer o runka när man kan ha sex med sin flickvän som ligger naken brevid?
    För att han är en egoist?
  • Anonym (Ledsen)

jag tror inte han är en egoist, i alla fall inte annars i andra sammanhang o när vi väl har sex så tänker han ju på mig o väntar på mig innan han kommer. men förstår inte grejen med o inte vilja o välja att runka istället.. 

• Anonym

Testa att läsa svaren i denna tråden och föreställ er att det hade varit tvärt om - att tjejen hade smekt sig och killen hade skrivit den här tråden.

• Anonym

Han kanske vill förändra något i sexlivet? 
    Och så kanske han var sugen på att runka, inte på att ha sex?
    Eller så kanske han tänder på att du sov? 

• Anonym

Min kille är likadan. Jag är 20 och han är 24. Vet inte heller vad jag ska ta mig till, känns i och för sig som det blir bättre och bättre men har lixom tappat förtroendet för honom på något vis. Kanske låter konstigt---

• Anonym (Här med)

Jodu, mitt ex sambo fick flytta ut för en vecka sen av samma anledning, efter nästan 7 års förhållande går förhållandet i kras på grund av hans egoism när det kommer till onani, sista gången var för några veckor sen, då låg han och runka en lördagmorgon när jag satt vid datorn i rummet brevid och kunde se rakt in i sovrummet men han kunde inte se mig. Och så trodde han att jag inte skulle höra nåt, hans ungar 6 och 9 år gamla sprang omkring på sitt rum och lekte, va fan tänkte han,tänk om de sprungit in mitt i allt. Jag blev fullständigt rabiat. Vi har grälat om detta i 4 år för att han är ett sånt svin som hållt på och torkat sig i kläderna och sen bara låtit dem drälla omkring på sovrumsgolvet tills jag städat och tvättat dom. I förra veckan han ut. Nu får det fan vara nog, han är i övrigt en helt underbar,snäll skötsam hjälpsam arbetssam karl. Ser bra ut, bra jobb och bra betalt, livet skulle kunnat varit perfekt men nä...

Blir så jävla less på dessa ego karlar, han är dessutom 3:e förhållandet på raken som tar slut av samma anledning, hur fan är det möjligt att jag springer på 3 sånna idioter i rad?! Jag är pigg på i stort sett allt i sängen, har inga hämningar och har gärna sex, men det måste vara varierat annars tröttnar jag fort. MEN jag har mycket värk och kan inte vissa gånger pga smärtor men oftast säger jag ja i alla fall för jag vet att jag mår bättre efteråt. Men nej..dra i kuken gå tydligen före. 

Svar på tråden Varför gör min kille såhär?