Varför gör min kille såhär?
Hej jag skulle bli överlycklig om någon skulle kunna hjälpa mig lite här. Var riktigt ärliga emot mig med svaren jag tål sanningen.
Jag har för drygt ett halvår sen träffat en kille som är underbar + perfekt på alla sätt förutom just det att han inte längre vill ha sex lika ofta som förut. Jag har haft killar förut både seriösa och oseriösa förhållanden. det längsta förhållandet hittills höll i 2 år och sexlivet där var alltid jätte bra. och jag och min nuvarande kille hade sex MINST 1 gång om dagen de två första månaderna och nu har vi det kanske en gång i veckan ibland inte ens det..
hans ''ursäkter'' är att han antingen är trött efter jobbet (vilket jag i så fall tar hänsyn till.) eller så säger han att allt inte handlar om sex och att han inte vill just då. det är klart att det inte gör det men man undrar ju ändå. Jag är 18 år gammal och han är 21. så vi är ju inte gamlingar direkt och lusten borde finnas kvar. jag har aldrig någonsin varit med om någonting sånt här förut och jag har försökt prata om det men jag vet också att speciellt killar tycker det är jobbigt att prata om saker som det här.
Förresten så hände en sak som jag tyckte var skit konstig inatt när jag sov, vi hade varit ute sent kom hem runt 4 tiden på natten, vi var nyktra så det var ingen sjuk fyllegrej. men jag vaknade av att han låg o runkade verkade det som. jag frågade vafan han gjorde o då svarade han direkt ingenting o slutade och jag vet att han gjorde det för jag la mig nära honom då för att han inte skulle göra om det. och hans hjärta dunkade som det gör när man är anfådd / upphetsad och eftersom han svarade direkt och med typ panik i rösten så kan det ju bara vara så..han stönade även lite o det var det jag vaknade av. och när han vet att jag tycker det är jobbigt att vi så sällan har sex och att vi ändå är ett par, varför i helvette ligger han då o onanerar brevid mig ? snälla hjälp mig, är desperat.
antar att många kommer svara att han kanske inte är kär i mig längre eller tröttnat, men jag vet att så är inte fallet för han vill jämt vara med mig han kramas o pussas jämt vill alltid mysa säger alltid gulliga saker vi bråkar nästan aldrig vi har det skitbra och vi i stort sett bor med varandra han är jämt hemma hos mig. så FÖRUTOM det. vafan kan det vara?