Varför gör min kille såhär?
Jodu, mitt ex sambo fick flytta ut för en vecka sen av samma anledning, efter nästan 7 års förhållande går förhållandet i kras på grund av hans egoism när det kommer till onani, sista gången var för några veckor sen, då låg han och runka en lördagmorgon när jag satt vid datorn i rummet brevid och kunde se rakt in i sovrummet men han kunde inte se mig. Och så trodde han att jag inte skulle höra nåt, hans ungar 6 och 9 år gamla sprang omkring på sitt rum och lekte, va fan tänkte han,tänk om de sprungit in mitt i allt. Jag blev fullständigt rabiat. Vi har grälat om detta i 4 år för att han är ett sånt svin som hållt på och torkat sig i kläderna och sen bara låtit dem drälla omkring på sovrumsgolvet tills jag städat och tvättat dom. I förra veckan han ut. Nu får det fan vara nog, han är i övrigt en helt underbar,snäll skötsam hjälpsam arbetssam karl. Ser bra ut, bra jobb och bra betalt, livet skulle kunnat varit perfekt men nä...
Blir så jävla less på dessa ego karlar, han är dessutom 3:e förhållandet på raken som tar slut av samma anledning, hur fan är det möjligt att jag springer på 3 sånna idioter i rad?! Jag är pigg på i stort sett allt i sängen, har inga hämningar och har gärna sex, men det måste vara varierat annars tröttnar jag fort. MEN jag har mycket värk och kan inte vissa gånger pga smärtor men oftast säger jag ja i alla fall för jag vet att jag mår bättre efteråt. Men nej..dra i kuken gå tydligen före.