Varför gör min kille såhär?
Men vilket ego han är! Kan han han inte "ställa upp" på sex då när han vet hur viktigt det är för dig??
Men vilket ego han är! Kan han han inte "ställa upp" på sex då när han vet hur viktigt det är för dig??
Testa att läsa svaren i denna tråden och föreställ er att det hade varit tvärt om - att tjejen hade smekt sig och killen hade skrivit den här tråden.
Han kanske vill förändra något i sexlivet?
Och så kanske han var sugen på att runka, inte på att ha sex?
Eller så kanske han tänder på att du sov?
Min kille är likadan. Jag är 20 och han är 24. Vet inte heller vad jag ska ta mig till, känns i och för sig som det blir bättre och bättre men har lixom tappat förtroendet för honom på något vis. Kanske låter konstigt---
Kanske porrberoende och ser flickvännen som så fin och kärleksfull att han inte kan besudla henne med sex, för i hans hjärna är sex = det som snuskiga slynor på skärmen har. Hota/madonna-komplex. Bara en teori.
han kanske har fått svamp/vårtor/herpes eller nått och vill inte att du ska se det?
fråga han varför han låg och runkade (på ett snällt sätt), ta upp det på ett seriöst sätt.
Berätta även för honom hur många gånger i veckan du skulle vilja ha sex.
Jag var i samma situation som du för 10 år sedan med min första kille. I början hade vi sex jämt, men sedan mattades det av fråns hans håll. Jag ville fortfarande jämt. Han skyllde på jobb och blev irriterad och snäste "allt handlar väl inte om sex!" när jag var sugen. Nu i efterhand har jag förstått att det var sant även om jag inte trodde på det då. Han jobbade 16 timmars dagar måndag till torsdag och då var inte sex något han prioriterade eller orkade med när han kom hem från jobbet.
Killar förväntas vilja ha sex jämt, men så är det inte. Å ju mer tjat det kommer från tjejen ju mindre sugen blir dem som regel.
Sen är runkning och sex med partner två helt skilda saker som de flesta i denna tråd uppenbarligen borde få lära sig. Även om killar har en massa sex, så kommer de fortfarande runka. Det är något de gjort dagligen sedan puberteten och det är inget de kommer sluta med bara för att de träffat en tjej. Det är en vana och en inre trygghet som sex aldrig kan ge på samma sätt.
Är det dessutom tjat om sex med i bilden så kommer han förmodligen föredra att runka, då han kan göra det när han vill i lugn och ro utan press...
Försök att skippa tjatet och muppandet ett tag och var bara snäll och glad och mysig utan krav på sex så släpper nog pressen och han blir mer sugen.