• Anonym

Varför gör min kille såhär?

Men vilket ego han är! Kan han han inte "ställa upp" på sex då när han vet hur viktigt det är för dig??

• Anonym
    Anonym skrev 2012-05-27 18:14:13 följande:
    Men vilket ego han är! Kan han han inte "ställa upp" på sex då när han vet hur viktigt det är för dig??
    Tillägg: Han verkar ju uppenbarligen ha sexlust, men han struntar i dig och dina behov.
  • Anonym
    Anonym (Ledsen) skrev 2012-05-27 18:20:08 följande:
    men varför tror du han gör det? ibland tar han ju insiativet och har det men vem fan väljer o runka när man kan ha sex med sin flickvän som ligger naken brevid?
    För att han är en egoist?
  • Anonym

Testa att läsa svaren i denna tråden och föreställ er att det hade varit tvärt om - att tjejen hade smekt sig och killen hade skrivit den här tråden.

• Anonym

Han kanske vill förändra något i sexlivet? 
    Och så kanske han var sugen på att runka, inte på att ha sex?
    Eller så kanske han tänder på att du sov? 

• Anonym

Min kille är likadan. Jag är 20 och han är 24. Vet inte heller vad jag ska ta mig till, känns i och för sig som det blir bättre och bättre men har lixom tappat förtroendet för honom på något vis. Kanske låter konstigt---

• Anonym

Kanske porrberoende och ser flickvännen som så fin och kärleksfull att han inte kan besudla henne med sex, för i hans hjärna är sex = det som snuskiga slynor på skärmen har. Hota/madonna-komplex. Bara en teori.

• Anonym
    Anonym (Här med) skrev 2012-09-06 23:27:01 följande:
    Jodu, mitt ex sambo fick flytta ut för en vecka sen av samma anledning, efter nästan 7 års förhållande går förhållandet i kras på grund av hans egoism när det kommer till onani, sista gången var för några veckor sen, då låg han och runka en lördagmorgon när jag satt vid datorn i rummet brevid och kunde se rakt in i sovrummet men han kunde inte se mig. Och så trodde han att jag inte skulle höra nåt, hans ungar 6 och 9 år gamla sprang omkring på sitt rum och lekte, va fan tänkte han,tänk om de sprungit in mitt i allt. Jag blev fullständigt rabiat. Vi har grälat om detta i 4 år för att han är ett sånt svin som hållt på och torkat sig i kläderna och sen bara låtit dem drälla omkring på sovrumsgolvet tills jag städat och tvättat dom. I förra veckan han ut. Nu får det fan vara nog, han är i övrigt en helt underbar,snäll skötsam hjälpsam arbetssam karl. Ser bra ut, bra jobb och bra betalt, livet skulle kunnat varit perfekt men nä...

Blir så jävla less på dessa ego karlar, han är dessutom 3:e förhållandet på raken som tar slut av samma anledning, hur fan är det möjligt att jag springer på 3 sånna idioter i rad?! Jag är pigg på i stort sett allt i sängen, har inga hämningar och har gärna sex, men det måste vara varierat annars tröttnar jag fort. MEN jag har mycket värk och kan inte vissa gånger pga smärtor men oftast säger jag ja i alla fall för jag vet att jag mår bättre efteråt. Men nej..dra i kuken gå tydligen före. 
    Skilj på självsex och vanligt sex, många personer behöver både och även om den sista av dina relationer nog kunde skött det lite snyggare
  • Anonym
    Anonym (Här med) skrev 2012-09-06 23:27:01 följande:
    Jodu, mitt ex sambo fick flytta ut för en vecka sen av samma anledning, efter nästan 7 års förhållande går förhållandet i kras på grund av hans egoism när det kommer till onani, sista gången var för några veckor sen, då låg han och runka en lördagmorgon när jag satt vid datorn i rummet brevid och kunde se rakt in i sovrummet men han kunde inte se mig. Och så trodde han att jag inte skulle höra nåt, hans ungar 6 och 9 år gamla sprang omkring på sitt rum och lekte, va fan tänkte han,tänk om de sprungit in mitt i allt. Jag blev fullständigt rabiat. Vi har grälat om detta i 4 år för att han är ett sånt svin som hållt på och torkat sig i kläderna och sen bara låtit dem drälla omkring på sovrumsgolvet tills jag städat och tvättat dom. I förra veckan han ut. Nu får det fan vara nog, han är i övrigt en helt underbar,snäll skötsam hjälpsam arbetssam karl. Ser bra ut, bra jobb och bra betalt, livet skulle kunnat varit perfekt men nä...

Blir så jävla less på dessa ego karlar, han är dessutom 3:e förhållandet på raken som tar slut av samma anledning, hur fan är det möjligt att jag springer på 3 sånna idioter i rad?! Jag är pigg på i stort sett allt i sängen, har inga hämningar och har gärna sex, men det måste vara varierat annars tröttnar jag fort. MEN jag har mycket värk och kan inte vissa gånger pga smärtor men oftast säger jag ja i alla fall för jag vet att jag mår bättre efteråt. Men nej..dra i kuken gå tydligen före. 
    Ja, herregud. Du har haft tre vuxna förhållanden och fortfarande inte insett att män runkar.
  • Anonym
    Anonym (Här med) skrev 2012-09-14 23:21:43 följande:

Var inte löjlig, klart män runkar, men fan inte när barnen springer omkring eller jag är hemma eller ligger brevid och sover. Då kan han väl lika gärna sätta på mig.
    Jo det är klart, att döma av hur du skriver är du ju i det närmaste oemotståndlig.
  • Anonym
    Anonym (Här med) skrev 2012-09-14 23:26:15 följande:

Var har jag skrivit det? Du är på samma nivå intelligensmässigt som mitt ex hör jag.
     Och skitful kan jag ju inte vara eller dålig i sängen för den delen med 3 sköna älskare på denna korta tid.  
    Som föredrar att runka framför att bepippa dig?
  • Anonym
    Anonym (Här med) skrev 2012-09-14 23:37:43 följande:

Finns det verkligen så pantade människor som du? Gör världen en tjänst, gå och ta en avlivningsspruta.
    Du är ju inte bara sexig, du är charmig också. Jättekonstigt att du, som du skriver, bara springer på idioter hela tiden. Hmmm.
  • Anonym
    Anonym (fan också) skrev 2012-09-17 19:33:22 följande:
    Det verkar finnas gott om patetiska karlar som föredrar att runka. Hur kommer det sig? Förr runkade karlarna  i brist på riktig sex ( bl.a. på grund av att utomäktenskapliga förhållanden var mer tabu) Nu ligger de uslingarna och runkar bredvid sina kvinnor. Det är inget annat än ynkedom!
    Kanske är kvinnorna allt för tlllgängliga nu. Det är liksom serverat hela tiden, så de har inget att längta efter. Sen är dom lata och svaga så det är lättare att dra en Tarzan än att ha sex med en partner. Man blir mer och mer glad över att man är äldre och slippar plågas av ynkryggar som ligger och drar i sin diminutiva snopp. Herre Gud!
    Om du drabbas av detta ofta kanske du helt enkelt inte är så attraktiv. Men oavsett tycker de flesta män det är skönt och enkelt att då och då ta hand om sig själva. Du kan ju testa det, det kanske skulle göra dig lite lugnare och mindre aggressiv.
  • Anonym
    kakkia skrev 2012-09-20 22:26:09 följande:
    Han fick väl en "släng" av kåthet men ville inte väcka dig kanske??
    Varför ta så hårt på det?
    Jag e 23 och min kille 20 och om vi har sex en gång i månaden så kan man vara glad så förstår inte redigt varför du tycker en gång i veckan e så jobbigt??  
    har man sex dagligen så blir det som en rutin och de e väl inte heller så kul..? har man det mer sällan så förhöjs väl njutningen.. 
    Ja, det är en rimlig förklaring till att han smekte sig själv - lite klantigt men han var väl kåt :)

Men nej, man förhöjer inte njutningen genom att ha sex mer sällan. Frustrationen höjs och snabbare utlösningar möjligen ;) De allra flesta studier visar att sex föder mer sex och tvärtom tvärtemot skadar relationen.
  • Anonym

han kanske har fått svamp/vårtor/herpes eller nått och vill inte att du ska se det?

fråga han varför han låg och runkade (på ett snällt sätt), ta upp det på ett seriöst sätt.
    Berätta även för honom hur många gånger i veckan du skulle vilja ha sex.

• Anonym

Jag var i samma situation som du för 10 år sedan med min första kille. I början hade vi sex jämt, men sedan mattades det av fråns hans håll. Jag ville fortfarande jämt. Han skyllde på jobb och blev irriterad och snäste "allt handlar väl inte om sex!" när jag var sugen. Nu i efterhand har jag förstått att det var sant även om jag inte trodde på det då. Han jobbade 16 timmars dagar måndag till torsdag och då var inte sex något han prioriterade eller orkade med när han kom hem från jobbet.

Killar förväntas vilja ha sex jämt, men så är det inte. Å ju mer tjat det kommer från tjejen ju mindre sugen blir dem som regel.

Sen är runkning och sex med partner två helt skilda saker som de flesta i denna tråd uppenbarligen borde få lära sig. Även om killar har en massa sex, så kommer de fortfarande runka. Det är något de gjort dagligen sedan puberteten och det är inget de kommer sluta med bara för att de träffat en tjej. Det är en vana och en inre trygghet som sex aldrig kan ge på samma sätt. 
    Är det dessutom tjat om sex med i bilden så kommer han förmodligen föredra att runka, då han kan göra det när han vill i lugn och ro utan press...

Försök att skippa tjatet och muppandet ett tag och var bara snäll och glad och mysig utan krav på sex så släpper nog pressen och han blir mer sugen.         

Svar på tråden Varför gör min kille såhär?