• Anonym (knubbe)

Tjejer! Undviker ni utlänningar?

Jag undrar om det är vanligt att tjejer undviker utländska killar för jag har en tjejkompis som gör det, alltså hon blir inte tillsammans med dom eller umgås med dom för hon tycker att de är sliskiga o har en otrevlig kvinnosyn. Hon har flera gånger blivit "påhoppad" av män med utländskt påbrå.

Är detta vanligt? Eller dömer ni inte hunden efter håren? 

• Svar på tråden Tjejer! Undviker ni utlänningar?
  • Nice Girl Wrong Place

Och varför skulle man vara "fast i ghettot" om man har en "batte-unge"?
    Vi har väl alla någorlunda fri rörlighet? 

Je suis la salope d' Aynrand
  • I Rose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-06-14 21:58:29 följande:
    Man kan inte ha slut på något man aldrig haft
    Mybad.  
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (Sa´di Persisk Poet)
  • I Rose I

Kan någon av er få fram engelska skolans (Gubbängen) medelbetyg?

• Nice Girl Wrong Place
    Anonym (Svensk) skrev 2012-06-15 08:19:07 följande:
    Hehe, ok så du känner rånarna och därför klarar du dig :D toppen!
    Vi andra fortsätter nog hålla ett vakande öga om en svarting är i närheten, det är ju bara naturligt.

Jävligt oansvarigt föresten att bo i mångkulturen om du har en svensk dotter, jag tycker fan synd om henne.
    Jag vet inte hur gammal hon är nu, men vänta bara tills hon är tonåring..

Kommer du vara ute och promenera själv på kvällarna nu i helgen?

I pity the fool...
    Je suis la salope d' Aynrand
  • Pompeia01
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-06-15 08:27:13 följande:

I pity the fool...
    Fast - har du svårt att läsa..? Det stod ju i BRÅ:s statistik, att risken var fyra gånger så stor att en utrikes född skulle slå ner och misshandla en främmande man på gatan, jämfört med att en infödd svensk skulle göra det. Och då byggde den statistiken ändå på ALLA invandrare (alltså även holländare, finländare, tyskar, engelsmän o.s.v.), så den verkliga siffran för en man från vissa länder i Afrika och Mellanöstern är mycket, mycket högre. 

FÖRSTÅR du inte statistiken, eller kan du bara inte koppla den till verkligheten..?  
    I´m only responsible for what I say, not for what you understand.
  • I Rose I
    Pompeia01 skrev 2012-06-15 10:15:16 följande:
    Fast - har du svårt att läsa..? Det stod ju i BRÅ:s statistik, att risken var fyra gånger så stor att en utrikes född skulle slå ner och misshandla en främmande man på gatan, jämfört med att en infödd svensk skulle göra det. Och då byggde den statistiken ändå på ALLA invandrare (alltså även holländare, finländare, tyskar, engelsmän o.s.v.), så den verkliga siffran för en man från vissa länder i Afrika och Mellanöstern är mycket, mycket högre. 

FÖRSTÅR du inte statistiken, eller kan du bara inte koppla den till verkligheten..?  
    Jaså? Så dom har mätt aggressiviteten och risken för våldtäkt hos varenda blatte i Sverige? Där ser man... 
  • Nice Girl Wrong Place

Pompeia med tanke på att du citerade inlägget som handlade om en massa strunt, så är det inte min läsförståelse det är fel på.

Du läser bevisligen bara vissa inlägg och jag orkar på riktigt inte gå tillbaks och citera mig själv så att din bild av vad som sagts klarar.

• Pompeia01
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-06-15 10:39:56 följande:
    Pompeia med tanke på att du citerade inlägget som handlade om en massa strunt, så är det inte min läsförståelse det är fel på.

Du läser bevisligen bara vissa inlägg och jag orkar på riktigt inte gå tillbaks och citera mig själv så att din bild av vad som sagts klarar.
    Det var ju inte strunt. Den killen du diskuterade med, har all rätt att vara rädd för vissa grupper. Det är inte som om han skulle vara rädd för gamla damer med små hundar...
  • Pompeia01
    I Rose I skrev 2012-06-15 10:19:57 följande:
    Jaså? Så dom har mätt aggressiviteten och risken för våldtäkt hos varenda blatte i Sverige? Där ser man... 
    GÖR du dig dum nu, eller är du dum på riktigt..?
Svar på tråden Tjejer! Undviker ni utlänningar?