Inlägg från: tahira |Visa alla inlägg
  • tahira

Du skriver ett inlägg och upptäcker att alla bokstäver blir stora, caps lock är aktiverat. Vad gör du?

Jag ser direkt, innan jag har skrivit mer än två, tre bokstäver, om caps lock är aktiverat så detta problem drabbar aldrig mig.

Jag tittar ju på skärmen när jag skriver, så jag förstår inte hur jag skulle kunna missa att det var CAPS på?

Var sjutton tittar ni andra egentligen?

Blev mamma vid 17, lever avslappnat och harmoniskt liv i London och avskyr gravida som röker: londonsvenskar.com/tahira/
  • tahira
    BeanBag skrev 2012-05-29 17:49:48 följande:
    Jag skulle gissa på att många tittar på tangenterna när de skriver.
    Ja, så kan det ju vara, inte konstigt då att man ser så många slarvfel på FL.

Jag föredrar helt klart att titta på texten medan jag skriver, det känns som att man lättast undviker problem då.
    Blev mamma vid 17, lever avslappnat och harmoniskt liv i London och avskyr gravida som röker: londonsvenskar.com/tahira/
  • tahira
    tahira skrev 2012-05-29 23:44:05 följande:
    ALLTSÅ NU MÅSTE JAG TESTA
    Lol
  • tahira
    Velouria skrev 2012-05-29 23:45:31 följande:
    JAHA, DET FUNKADE IAF DEN HÄR GÅNGEN.
    Nästan lite synd. Det hade varit gött om FL lagt in nån typ av spärr. Inlägg i CAPS är så sjukt störigt. 
Svar på tråden Du skriver ett inlägg och upptäcker att alla bokstäver blir stora, caps lock är aktiverat. Vad gör du?