• Fidelis ad urnam

Du skriver ett inlägg och upptäcker att alla bokstäver blir stora, caps lock är aktiverat. Vad gör du?

Hur gör du om du råkar skriva ett inlägg med caps lock aktiverat?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Du skriver ett inlägg och upptäcker att alla bokstäver blir stora, caps lock är aktiverat. Vad gör du?
  • Meowth

Jag ser det innan jag har skrivit en hel novell

It takes backbone to lead the life you want
  • Velouria

Du saknar det alternativ som passar just mig. Det är så att jag har det problemet att jag aldrig kan få ett helt ord i caps lock, än mindre ett helt inlägg. När jag capsar min text och postar så blir resultatet att hela texten är med små bokstäver. Så hur fan gör de som får hela ord och meningar helt i caps lock?!

Life's a piece of shit, when you look at it...
  • tahira
    tahira skrev 2012-05-29 23:44:05 följande:
    ALLTSÅ NU MÅSTE JAG TESTA
    Lol
    Blev mamma vid 17, lever avslappnat och harmoniskt liv i London och avskyr gravida som röker: londonsvenskar.com/tahira/
  • Velouria
    Hur gjorde du?
  • Sunningdale

Händer inte mig, kollar också på skärmen.

hahaha
    Mamma till Aristogeiton 2004 - London 2006 - Phaedra 2008
  • Velouria

JAHA, DET FUNKADE IAF DEN HÄR GÅNGEN.

• Ely
    Ely skrev 2012-05-29 23:46:18 följande:
    jag vill också skriva med caps
    NEHE..
  • tahira
    Velouria skrev 2012-05-29 23:45:31 följande:
    JAHA, DET FUNKADE IAF DEN HÄR GÅNGEN.
    Nästan lite synd. Det hade varit gött om FL lagt in nån typ av spärr. Inlägg i CAPS är så sjukt störigt. 
    Blev mamma vid 17, lever avslappnat och harmoniskt liv i London och avskyr gravida som röker: londonsvenskar.com/tahira/
  • Ely

haha vad fult, det jag skulle skriva med caps blev vanligt... o det jag skulle skriva utan blev med caps

• Velouria
    tahira skrev 2012-05-29 23:46:40 följande:
    Nästan lite synd. Det hade varit gött om FL lagt in nån typ av spärr. Inlägg i CAPS är så sjukt störigt. 
    Drömmer
  • Billabong
    cloudberry79 skrev 2012-05-29 17:26:13 följande:
    Missar det inte, eftersom jag inte tittar på tangenterna när jag skriver. Skulle det hända för att jag tittar någon helt annanstans och har skrivit ett toklångt inlägg  blir det enklast att kopiera, klistra in i word, ändra skiftläge och sen kopiera in hit igen, som tips till den det händer för...

Jag gör precis på samma sätt.
  • Rocket Mania

Oftast ser jag det snabbt, annars skriver jag om. Det finns inte att skicka ett inlägg i caps. 

• sär skriven

Skulle aldrig hända, eftersom jag tittar på skärmen och inte tangenterna när jag skriver.

Det här är världens bästa sidfot, och den är min.
  • Coruscant

Spännande att läsa om hur oika vi skriver - vissa som tittar på tangenterna och vissa som tittar på skärmen. Jag tillhör kategorin "titta på tangenterna", därför kan caps lock råka hända - av misstag. Men då ber jag alltså om ursäkt.

• basio

Jag skulle förstås se det redan på andra bokstaven. Tittar på skärmen när jag skriver, inte på tangenterna.

Svar på tråden Du skriver ett inlägg och upptäcker att alla bokstäver blir stora, caps lock är aktiverat. Vad gör du?