Du skriver ett inlägg och upptäcker att alla bokstäver blir stora, caps lock är aktiverat. Vad gör du?
Hur gör du om du råkar skriva ett inlägg med caps lock aktiverat?
Hur gör du om du råkar skriva ett inlägg med caps lock aktiverat?
Jag ser det innan jag har skrivit en hel novell
Du saknar det alternativ som passar just mig. Det är så att jag har det problemet att jag aldrig kan få ett helt ord i caps lock, än mindre ett helt inlägg. När jag capsar min text och postar så blir resultatet att hela texten är med små bokstäver. Så hur fan gör de som får hela ord och meningar helt i caps lock?!
ALLTSÅ NU MÅSTE JAG TESTA
TESTING TESTING!
Händer inte mig, kollar också på skärmen.
JAHA, DET FUNKADE IAF DEN HÄR GÅNGEN.
jag vill också skriva med caps
haha vad fult, det jag skulle skriva med caps blev vanligt... o det jag skulle skriva utan blev med caps
Oftast ser jag det snabbt, annars skriver jag om. Det finns inte att skicka ett inlägg i caps.
Skulle aldrig hända, eftersom jag tittar på skärmen och inte tangenterna när jag skriver.
Spännande att läsa om hur oika vi skriver - vissa som tittar på tangenterna och vissa som tittar på skärmen. Jag tillhör kategorin "titta på tangenterna", därför kan caps lock råka hända - av misstag. Men då ber jag alltså om ursäkt.
Jag skulle förstås se det redan på andra bokstaven. Tittar på skärmen när jag skriver, inte på tangenterna.