• Anonym

Tjejer, undviker ni raggare?

Min kompis gör det, hon hävdar de är idioter allihopa. Undviker ni också raggare?

• Svar på tråden Tjejer, undviker ni raggare?
  • Anonym (:)
    oväntatväntatgravid skrev 2012-05-29 23:18:17 följande:
    Vad är stereotypen för en raggare? Är det skinnväst och raggarbil? 
    Skinnväst, jeans, myggjagare, "raggarbil" , tatueringar. Snus, cigg och håret... Tshirtar med tryck.
  • Interättattnu

Vafan låt dom vara som dom vill, måste alla vara som en person och vara perfekt, vissa här kanske har gjort värre saker en vara en raggare/Volvoraggare så sluta ni har ingen andlednig på att kränka ner folk bara för dom inte liknar just dig!! Är själv raggare

• Anonym (Förfan)

Ni har inte rätt att skriva så här någon av er, ni börjar en konflikt bara för han/hon inte ser ut eller gillar samma saker då det här gäller raggare/ Volvoraggare, är själv raggare så lägg ner!

• Anonym (n)

TS ställer frågan om man undviker raggare, sen blir någon sur för att så många skriver att de inte gillar raggare. Anonym (förfan) du kan inte bli sur för att folk svarar på TS fråga

Jag är uppväxt på en ort där raggarkulturen är ganska stark. Min egen bror får nog räknas till raggarskaran bla
    Jag har själv aldrig träffat en raggare och blivit kär eller dejtat, det passar inte mig. Undviker gör jag väl inte direkt men det är heller inte där jag skulle söka efter en partner

• Litet My

Nej, de tilltalar mig inte. Vare sig det de gör, hur de klär sig eller ofta beter sig.

• Dejtande

Inte min typ av män. Umgås gärna vänskapligt i större sällskap, men de är inte relationsmaterial för mig (men jag kan ju ha fel, det har hänt förut...)....

• HäckHäxan
    Anonym skrev 2012-05-29 17:35:24 följande:
    Min kompis gör det, hon hävdar de är idioter allihopa. Undviker ni också raggare?
    Fan jag önskar jag kunde skrva NEJ och visa hur fördomsfri jag är men så är det inte. Ja jag undviker dem för det mesta eller fan undviker dem inte, vi har inget gemensamt. Jag har aldrig träffat någon som är raggare och känt mig attraherad av den personen. Som yngre tonåring hade jag en hångelkompis som umgicks med raggare, åkte på träffar och festade och sådär, men han var hårdrockare med långt vackert hår och helt enkelt den udda fågeln i sitt eget kompisgäng, såg honom aldrig i några typiska raggarkläder på det viset som hans vänner hade och han gick som mig i gummiskor nästan jämt. Grät blod när han klippte av sig håret.
    Har dock kvinnliga vänner som ja är raggare, de undviker jag ju inte.

Jag kan dock uppskatta de gamla välskötta bilarna, inte fyllehärkarna även om de säkert har sin charm för de som är fulla i dem  
    Men jag uppskattar trimmade bilar som går galet fort mycket mer om jag måste välja.
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • HäckHäxan
    Interättattnu skrev 2014-08-25 22:09:40 följande:
    Vafan låt dom vara som dom vill, måste alla vara som en person och vara perfekt, vissa här kanske har gjort värre saker en vara en raggare/Volvoraggare så sluta ni har ingen andlednig på att kränka ner folk bara för dom inte liknar just dig!! Är själv raggare
    Anonym (Förfan) skrev 2014-08-25 22:12:47 följande:
    Ni har inte rätt att skriva så här någon av er, ni börjar en konflikt bara för han/hon inte ser ut eller gillar samma saker då det här gäller raggare/ Volvoraggare, är själv raggare så lägg ner!

Det räckte inte med ett inlägg utan du var alltså tvungen att skriva två, ett med ditt nick och ett som anonym Intressant.
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
Svar på tråden Tjejer, undviker ni raggare?