Tjejer, undviker ni raggare?
Min kompis gör det, hon hävdar de är idioter allihopa. Undviker ni också raggare?
Min kompis gör det, hon hävdar de är idioter allihopa. Undviker ni också raggare?
Vad är stereotypen för en raggare? Är det skinnväst och raggarbil?
Ja de ser snuskiga ut
Vafan låt dom vara som dom vill, måste alla vara som en person och vara perfekt, vissa här kanske har gjort värre saker en vara en raggare/Volvoraggare så sluta ni har ingen andlednig på att kränka ner folk bara för dom inte liknar just dig!! Är själv raggare
Ni har inte rätt att skriva så här någon av er, ni börjar en konflikt bara för han/hon inte ser ut eller gillar samma saker då det här gäller raggare/ Volvoraggare, är själv raggare så lägg ner!
TS ställer frågan om man undviker raggare, sen blir någon sur för att så många skriver att de inte gillar raggare. Anonym (förfan) du kan inte bli sur för att folk svarar på TS fråga
Jag är uppväxt på en ort där raggarkulturen är ganska stark. Min egen bror får nog räknas till raggarskaran bla
Jag har själv aldrig träffat en raggare och blivit kär eller dejtat, det passar inte mig. Undviker gör jag väl inte direkt men det är heller inte där jag skulle söka efter en partner
Nej, de tilltalar mig inte. Vare sig det de gör, hur de klär sig eller ofta beter sig.
Inte min typ av män. Umgås gärna vänskapligt i större sällskap, men de är inte relationsmaterial för mig (men jag kan ju ha fel, det har hänt förut...)....