Tjejer, undviker ni raggare?
Min kompis gör det, hon hävdar de är idioter allihopa. Undviker ni också raggare?
Min kompis gör det, hon hävdar de är idioter allihopa. Undviker ni också raggare?
Jag kan säga att de finns helt underbara raggare men även nötter. Men jah tycker inte att de har med direkt raggare o göra eftersom de finns nötter hos alla grupper. Jag älskar att höra raggarnas musik, deras bilar som i vissa fall har V8. V8 är bland de bästa ljudet som finns på bilar och min absolut favorit ang V8 är dom i lastbilarna med raka rör.
Alla människor, grupper så finns det rötägg men i dom flesta fallen så är de underbara människor.
Även alla bikers :P
Så nej jag undviker inte dom, jag tycker de är skoj att umgås med olika människor :)
Nu är jag högst osäker på om det var en komplimang eller en förolämpning så jag bestämmer att det var en komplimang
Jag gillar fördomar faktiskt. Det är kul att slå hål på dem och att få de man har punkterade.
Jag upplever inte att de flesta accepterar alla som man är, då de ofta är både homofobiska och rasistiska.
Och de har inget djup, de filosoferar aldrig, har ingen som helt tankar på sånt flum. konst och klassiskt är inget det heller. Undrar varför jag undviker raggare? fast jag har då inte träffat så jätte många. Jag har kanske haft otur?
Ja jag undviker raggare. Visst många är trevliga och så där men jag skulle inte ha ett förhållande med en raggare. Vi lever i alltför olika världar.
Jag gillar raggare jag - precis som i alla andra grupperingar finns det idioter, men - precis som i alla andra grupperingar - även en hel drös underbara, smarta, begåvade och intelligenta människor. Och vi har iaf intresset för bilar gemensamt, plus att de ofta är jäkligt glada och öppna :)
Jag upplever inte att de flesta accepterar alla som man är, då de ofta är både homofobiska och rasistiska.
Och de har inget djup, de filosoferar aldrig, har ingen som helt tankar på sånt flum. konst och klassiskt är inget det heller. Undrar varför jag undviker raggare? fast jag har då inte träffat så jätte många. Jag har kanske haft otur?
Allt bara laggar för mig. Vet inte ens om inläggen skickas. Testing testing!
Undviker inte aktivt men har nog aldrig träffat nån eftersom jag inte umgås i de kretsarna.
Undviker i allra högsta grad. Det är endast sinnesslöa bönder och WTn som ansluter till den subkulturen. Det gör dom för att dom är för dumma för att göra andra intellektuella och kulturella saker. Dom förstår sig på bilar, bärs och brudar. Mer kan man inte förvänta sig av någon som gick fordonsprogrammet, förmodligen med ofullständiga betyg.
Nej tyvärr, jag skulle inte ens ta i en raggare med handskar och tång.
Undviker i allra högsta grad. Det är endast sinnesslöa bönder och WTn som ansluter till den subkulturen. Det gör dom för att dom är för dumma för att göra andra intellektuella och kulturella saker. Dom förstår sig på bilar, bärs och brudar. Mer kan man inte förvänta sig av någon som gick fordonsprogrammet, förmodligen med ofullständiga betyg.
Nej tyvärr, jag skulle inte ens ta i en raggare med handskar och tång.
Grattis till att du inte har potensproblem
Alltså man kan vara ful i munnen utan att vara det minsta raggare. Jag lovar!
Jag gillar raggare jag - precis som i alla andra grupperingar finns det idioter, men - precis som i alla andra grupperingar - även en hel drös underbara, smarta, begåvade och intelligenta människor. Och vi har iaf intresset för bilar gemensamt, plus att de ofta är jäkligt glada och öppna :)