• Anonym (orolig!)

Ni som fått interimistisk enskild vårdnad...

Som rubriken lyder... 

Ni som fått interimistisk enskild vårdnad, hur har det gått sen??

Är mitt upp i en vårdnadstvist och har just nu interimistiskt  enskild vårdnad.

Tack på förhand!

• Svar på tråden Ni som fått interimistisk enskild vårdnad...
  • Anonym (orolig!)

puttar på lite här :)

• Anonym (orolig!)

Ingen som har ensam vårdnad eller vart i en vårdnadstvist?

• Anonym (orolig!)

????????????????????

• Anonym

För oss sluta det med att den som fick interimistiskt enskild vårdnad under utredningens tid blev av med hela vårdnaden när utredningen var slut och tr gett sin dom. Vilket jag hävda hela tiden att så skulle det bli men inte blev trodd innan. Varför och vad är du orolig för?

• Anonym (orolig!)
    Anonym skrev 2012-05-31 06:00:43 följande:
    För oss sluta det med att den som fick interimistiskt enskild vårdnad under utredningens tid blev av med hela vårdnaden när utredningen var slut och tr gett sin dom. Vilket jag hävda hela tiden att så skulle det bli men inte blev trodd innan. Varför och vad är du orolig för?
    Hur kom det sig att det blev sån vändning?  Självklart så har jag funderingar runt utgången när man kommer till den stora förhandlingen. Orolig är man alltid när det gäller ens barn och man vill ju bara deras bästa.

Så därför är det intressant att se vad domen blivit för de som fått den interimistiska enskilda vårdnaden och sen veta hur det gått i slutändan.
  • Anonym
    Anonym (orolig!) skrev 2012-05-31 12:02:58 följande:
    Hur kom det sig att det blev sån vändning?  Självklart så har jag funderingar runt utgången när man kommer till den stora förhandlingen. Orolig är man alltid när det gäller ens barn och man vill ju bara deras bästa.

Så därför är det intressant att se vad domen blivit för de som fått den interimistiska enskilda vårdnaden och sen veta hur det gått i slutändan.
    Innebar den interimistiska domen en förändring av vårdnaden för någon av er eller fick du tillfälligt fortsatt enskild vårdnad?

Här var det enskild vårdnad interimistiskt och inget umgänge men när domen kom blev det gemensam vårdnad och växelvis boende.
  • Anonym (orolig!)

Fick enskild vårdnad från det att vi hade gemensam vårdnad innan, nu ska vi snart upp till TR för den stora förhandlingen och undrar hur vanligt det är att det interimistiska ändras?  Kan säga att pappan sitter fn i fängelse.

• Kjell2

Finns en annan tråd med samma frågeställning "Kan det interimistiska stå kvar eller ändras det???"

Sök efter den och se vad som står där.

• Anonym (orolig!)
    Kjell2 skrev 2012-05-31 12:28:40 följande:
    Finns en annan tråd med samma frågeställning "Kan det interimistiska stå kvar eller ändras det???"

Sök efter den och se vad som står där.
    Tack Kjell2  :)
  • Anonym (orolig!)

Har letat runt på alla sidor här om hur det gått med vårdnader i huvudförhandlingen efter att man fått interimistiskt från den "lilla" förhandlingen... Finns det verkligen INGEN som varit i vårdnadstvist och fått interimistiskt ooch sen gått vidare till huvudförhandling???

Svar på tråden Ni som fått interimistisk enskild vårdnad...