• 76Maria

Vad tror ni om Loreen?

Jag vet inte om det här är rätt forumdel överhuvudtaget eller så men det är så att jag blivit helt betagen av denna  helt underbara varelse. Även om jag kvinna och 35+ inte alls ska hysa såna känslor här inte minst med tanke på att hon är så ung, så har hon något speciellt som attraherar mig som gör att jag bara måste se mer av henne. Jag har aldrig förr känt något sånt för en annan tjej förut och jag har sett mig själv som "superhetero" i hela mitt liv. Vad tror ni, vad har hon för läggning? Är hon bi eller hetero eller homo?
    Jag var i Sthlm idag vid Hötorget, stod alldeles nedanför ingången till filmstaden, hon gick förbi mig och våra blickar möttes bara för någon sekund och hon log mot mig och det pirrade i mig som det bara kan göra när jag är i sällskap av min man. Jag har levt på den tanken inom mig hela kvällen. Jag har inte velat säga något till min man om det och förhoppningsvis går det över.

Jag och en annan tjej på mitt jobb pratade förresten om Loreen idag också och även hon antydde att Loreen har något speciellt som tilltalar henne och att Loreen var den enda tjej som hon skulle vilja ha ett "frikort" på.

Vad tror ni kloka forummänniskor här inne som sagt. Är hon "tillgänglig" å andra sidan, vad skulle hon med en 35-årig "kärring" till?

• Svar på tråden Vad tror ni om Loreen?
  • Anonym (Man 48)
    76Maria skrev 2012-05-30 01:08:50 följande:
    Jag vet inte om det här är rätt forumdel överhuvudtaget eller så men det är så att jag blivit helt betagen av denna  helt underbara varelse. Även om jag kvinna och 35+ inte alls ska hysa såna känslor här inte minst med tanke på att hon är så ung, så har hon något speciellt som attraherar mig som gör att jag bara måste se mer av henne. Jag har aldrig förr känt något sånt för en annan tjej förut och jag har sett mig själv som "superhetero" i hela mitt liv. Vad tror ni, vad har hon för läggning? Är hon bi eller hetero eller homo?
    Jag var i Sthlm idag vid Hötorget, stod alldeles nedanför ingången till filmstaden, hon gick förbi mig och våra blickar möttes bara för någon sekund och hon log mot mig och det pirrade i mig som det bara kan göra när jag är i sällskap av min man. Jag har levt på den tanken inom mig hela kvällen. Jag har inte velat säga något till min man om det och förhoppningsvis går det över.

Jag och en annan tjej på mitt jobb pratade förresten om Loreen idag också och även hon antydde att Loreen har något speciellt som tilltalar henne och att Loreen var den enda tjej som hon skulle vilja ha ett "frikort" på.

Vad tror ni kloka forummänniskor här inne som sagt. Är hon "tillgänglig" å andra sidan, vad skulle hon med en 35-årig "kärring" till?
    Det är nog inte ovanligt att det blir så ibland. hände min fru med på en fest vi var. Hon berättade det när vi kom hem att hon fick såna vibbar.
  • Anonym (Bu)

Oj nu när jag tänker efter;) kul är hon och man blir atraherad så klart. Hm min man skulle blivit glad och försokt ordna möte, eller så kan man låts det bli en fin fantasi;)

• Anonym (!!!)

Åh, ja! Jag har blivit som BESATT av Loreen! Jag är lesbisk och tycker att hon är helt magisk. Enligt en intervju hon gjorde för något år sen är hon bisexuell.
    QX, juni 2011.
    "Intervjuare: har du ifrågasatt din sexualitet?
    Loreen: Jag säger så här: love is where you find it. Det är inte könet du förälskar dig i, det är själen. Om det är en kvinna eller en man spelar ingen roll. Min sexuella läggning... (Loreen pausar och tittar på mig.)
    ... Det skulle vara fel att säga att jag bara gillar killar. Jag är öppen. Jag vill hitta kärlek och om det är med en kvinna och jag känner att det är rätt, så är det rätt. Då är det inga tvivel från min sida. No questions asked. Bort med alla rules and regulations.
    Intervjuare: har du varit förälskad i en kvinna?
    Loreen ler.
    Intervjuare: Du behöver inte svara, försöker jag.
    Loreen: Jag svarar dig så här, säger hon och ler stort."

Jag har redan planerat vårat bröllop.

• skoladan

Men Loreen är väl inte så ung. Hon är 28 år! Det är väl inte så himla mycket yngre än 35. Så ur åldersynpunkt finns väl inget hinder vad jag kan se.

• 76Maria
    skoladan skrev 2012-05-30 22:39:48 följande:
    Men Loreen är väl inte så ung. Hon är 28 år! Det är väl inte så himla mycket yngre än 35. Så ur åldersynpunkt finns väl inget hinder vad jag kan se.
    Oj. Jag trodde hon var yngre. 21-22 typ.
    I morse drömde jag mig bort. Tänk att vakna upp intill Loreens sida i stället för en pruttande och halvsnarkande sak som kallt räknar med att man alltid ska ställa upp när han vill men när jag själv vill, då får man göra det bästa av situaitonen :-s

Är dock mest omtumlad av mina känslor för henne som sagt. Jag känner överhuvudtaget inget sexuellt kring någon annan tjej överhuvudtaget men just Loreen har väckt något i mig. Hon är absolut den enda tjej jag skulle kunna tänka mig att vara ihop med.

Förlåt en säkert dum fråga men när man har sex med en annan tjej, är det bara slickande "därnere" som gäller eller gnider jag min f***a mot hennes? Är som sagt inte alls hemma på den här biten...
  • Anonym (!!!)
    76Maria skrev 2012-05-30 23:04:45 följande:
    Oj. Jag trodde hon var yngre. 21-22 typ.
    I morse drömde jag mig bort. Tänk att vakna upp intill Loreens sida i stället för en pruttande och halvsnarkande sak som kallt räknar med att man alltid ska ställa upp när han vill men när jag själv vill, då får man göra det bästa av situaitonen :-s

Är dock mest omtumlad av mina känslor för henne som sagt. Jag känner överhuvudtaget inget sexuellt kring någon annan tjej överhuvudtaget men just Loreen har väckt något i mig. Hon är absolut den enda tjej jag skulle kunna tänka mig att vara ihop med.

Förlåt en säkert dum fråga men när man har sex med en annan tjej, är det bara slickande "därnere" som gäller eller gnider jag min f***a mot hennes? Är som sagt inte alls hemma på den här biten...
    Det har varit så för flera, jag tror att Loreen attraherar de flesta, oavsett läggning!

Haha, man gör lite som man vill! Antingen så gnuggar man, eller så slickar man, eller så penetrerar man, eller så gör man annat. Det finns mycke' kul att göra!
  • Anonym (Hoho)
    Anonym (!!!) skrev 2012-05-30 23:08:22 följande:
    Det har varit så för flera, jag tror att Loreen attraherar de flesta, oavsett läggning!

Haha, man gör lite som man vill! Antingen så gnuggar man, eller så slickar man, eller så penetrerar man, eller så gör man annat. Det finns mycke' kul att göra!
    Det är nog bara fantasin som sätter gränser.
  • CygnusX1

Att bli kär i en "kändis" hör kanske tonåren till. Tror dock att du bör prova att leva ut dina bisexuella tankar. Njut av livet.

• 5vatten0

Kolla Schulman Show. Här säger Loreen, ”Kärlek har inte bara med sex att göra. Den är inte based down there, men based up here.”  

Hon säger själv hon är spirituell person och på den planen är det självklart att kön inte spelar någon roll i kärleken.  Kärleken ligger på den andliga nivå och inte den sexuella. Jag tror det är vad hon menar. 

76Maria, jag förstår hur du känner dig, också är en superstraight tjej som känner en märklig sexuell attraktion till denna kvinna. Vi är inte ensamma om detta.  Hoppas att det går över snart och vi kan gå tillbaka till våra liv!

www.aftonbladet.se/webbtv/noje/underhallning/schulmanshow/article14566809.ab

Svar på tråden Vad tror ni om Loreen?