Vad tror ni om Loreen?
Jag vet inte om det här är rätt forumdel överhuvudtaget eller så men det är så att jag blivit helt betagen av denna helt underbara varelse. Även om jag kvinna och 35+ inte alls ska hysa såna känslor här inte minst med tanke på att hon är så ung, så har hon något speciellt som attraherar mig som gör att jag bara måste se mer av henne. Jag har aldrig förr känt något sånt för en annan tjej förut och jag har sett mig själv som "superhetero" i hela mitt liv. Vad tror ni, vad har hon för läggning? Är hon bi eller hetero eller homo?
Jag var i Sthlm idag vid Hötorget, stod alldeles nedanför ingången till filmstaden, hon gick förbi mig och våra blickar möttes bara för någon sekund och hon log mot mig och det pirrade i mig som det bara kan göra när jag är i sällskap av min man. Jag har levt på den tanken inom mig hela kvällen. Jag har inte velat säga något till min man om det och förhoppningsvis går det över.
Jag och en annan tjej på mitt jobb pratade förresten om Loreen idag också och även hon antydde att Loreen har något speciellt som tilltalar henne och att Loreen var den enda tjej som hon skulle vilja ha ett "frikort" på.
Vad tror ni kloka forummänniskor här inne som sagt. Är hon "tillgänglig" å andra sidan, vad skulle hon med en 35-årig "kärring" till?